Opština Arilje - Najnovije vesti

Opština Arilje - Najnovije vesti Opština Arilje - Najnovije vesti
  • Povećajte veličinu slova
  • Normalna veličina slova
  • Smanjite veličinu slova
II

JAVNI POZIV NEZAPOSLENIMA ZA DODELU SUBVENCIJE ZA SAMOZAPOŠLJAVANJE U 2018.

JAVNI POZIV NEZAPOSLENIMA ZA DODELU SUBVENCIJE ZA SAMOZAPOŠLJAVANJE U 2018.

На основу члана 43 став 1 тачка 7 Закона о запошљавању и осигурању за случај незапослености („Сл. гласник РС“, бр. 36/09, 88/10, 38/15 и 113/17), члана 11 став 1 тачка 3 Закона о професионалној рехабилитацији и запошљавању особа са инвалидитетом („Сл. гласник РС“, бр. 36/09 и 32/13) и чл. 94 и 129 Правилника о критеријумима, ...

Boško Petrović - (0 komentara) - 18.jun 2018 - Vesti

Dom Zdravlja Arilje

Dom Zdravlja Arilje

Povodom 31.maja -Svetskog dana bez duvana , Dom zdravlja Arilje organizuje akciju preventivnih pregleda u prostorijama Crvenog krsta u Arilju.Preventivni pregledi obuhvataju merenje šećera u krvi, merenje krvnog pritiska i pregled lekara .Akcija je planirana za: Četvrtak- 31. Maj 2018.godine u vremenu 10-13 časova u prosto...

Boško Petrović - (0 komentara) - 23.maj 2018 - Vesti

Dani opštine Arilje 2018

Dani opštine Arilje 2018

  Opština Arilje ima čast da Vas pozove na Dane opštine Arilje koji će se održati od 22. do 28. maja 2018. godine.

Boško Petrović - (0 komentara) - 17.maj 2018 - Vesti

Javni Poziv za prikupljanje ponuda za izdavanje u zakup poslovnog prostora

Javni Poziv za prikupljanje ponuda za izdavanje u zakup poslovnog prostora

Opština Arilje, na osnovu Odluke Opštinskog veća broj 361-6/2018 od 17.04.2018. godine  OGLAŠAVA OGLAŠAVA JAVNI POZIV ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA IZDAVANJE  U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA   Izdaje  se u zakup na određeno vreme od 3 godine  poslovni prostor u ulici Svetog Ahilija  br.55, poslovni objekat , koji se koristi kao ob...

Boško Petrović - (0 komentara) - 17.maj 2018 - Vesti

RANI JAVNI UVID ZA IZRADU PLANA DETALJNE REGULACIJE ZA ULICU VUKA KARADŽIĆA U ARILJU

RANI JAVNI UVID ZA IZRADU PLANA DETALJNE REGULACIJE ZA ULICU VUKA KARADŽIĆA U ARILJU

Opštinska uprava opštine Arilje na osnovu člana 45a. Zakona o planiranju i izgradnji (''Službeni glasnik RS'', broj 72/09, 81/09 – ispravka, 64/10 - odluka US, 24/11, 121/12, 42/13 – odluka US, 50/13 –odluka US, 98/13 – odluka US, 132/14 i 145/14) i 36.-41. člana Pravilnika o sadržini, načinu i postupku izrade dokumenata prost...

Boško Petrović - (0 komentara) - 08.maj 2018 - Vesti

Projekat OPIS - Rezultati javnog poziva, druga faza

Projekat OPIS - Rezultati javnog poziva, druga faza

Rezultati javnog poziva     Komisija za izbor korisnika podrške za zapošljavanje u oblasti održive poljoprivrede, u okviru projekta „Održiva poljoprivreda, održiva inkluzija, održivo selo“ koji finansira GIZ, u okviru programa „Inicijativa za inkluziju“, objavljuje Listu reda prvenstva i Odluku o izboru korisnika podrš...

Boško Petrović - (0 komentara) - 30.apr 2018 - Vesti

KONKURS ZA DODELU PODSTICAJNIH SREDSTAVA ZA NABAVKU NOVE POLJOPRIVREDNE OPREME I MEHANIZACIJE I STOČNOG FONDA U 2018. GODINI

KONKURS ZA DODELU PODSTICAJNIH SREDSTAVA ZA NABAVKU NOVE POLJOPRIVREDNE OPREME I MEHANIZACIJE I STOČNOG FONDA U 2018.  GODINI

Konkursi za dodelu bespovratnih podsticajnih sredstava namenjenih poljoprivredi Na osnovu člana 44. Zakona o lokalnoj samoupravi (Službeni glasnik Republike Srbije broj 129/17, 83/2014), člana 13. Zakona o podsticajima u poljoprivredi i ruralnom razvoju (Službeni glasnik Republike Srbije broj 10/13, 142/14 i 103/15), član...

Boško Petrović - (0 komentara) - 23.apr 2018 - Vesti

Dan planete 2018.

Dan planete 2018.

  U Arilju se ove godine obeležio Dan planete.U ponedeljak, 23.04.2018.god.,organizovana je  mala radionica u sali SO Arilje na kojoj je predavač bila Marija Cvetić,master ekologije,načelnik Odeljenja za urbanizam,izgradnju i inspekcijske poslove OU, a radionici su prisustvovali predškolci Dečijeg vrtića.Prezentovana im je kr...

Boško Petrović - (0 komentara) - 23.apr 2018 - Vesti

JAVNI POZIV NEZAPOSLENIMA ZA DODELU SUBVENCIJE ZA SAMOZAPOŠLJAVANJE U 2018.

На основу члана 43 став 1 тачка 7 Закона о запошљавању и осигурању за случај незапослености („Сл. гласник РС“, бр. 36/09, 88/10, 38/15 и 113/17), члана 11 став 1 тачка 3 Закона о професионалној рехабилитацији и запошљавању особа са инвалидитетом („Сл. гласник РС“, бр. 36/09 и 32/13) и чл. 94 и 129 Правилника о критеријумима, начину и другим питањима од значаја за спровођење мера активне политике запошљавања („Сл. гласник РС“, бр. 102/15, 5/17 и 9/18),Акционог плана запошљавања Општине Ариље за 2018.годину и Споразума о уређивању међусобних права и обавеза у реализацији програма и мера активне политике запошљавања у 2018.години(број:2240-101-4/2018 од 22.05.2018)


НАЦИОНАЛНА СЛУЖБА ЗА ЗАПОШЉАВАЊЕ И ОПШТИНА АРИЉЕ

Расписују

ЈАВНИ ПОЗИВ НЕЗАПОСЛЕНИМА ЗА ДОДЕЛУ СУБВЕНЦИЈЕ ЗА САМОЗАПОШЉАВАЊЕ У 2018. ГОДИНИ

I ОСНОВНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

Субвенција за самозапошљавање намењена је незапосленима који се воде на евиденцији Националне службе за запошљавање филијале Ужице испостава Ариље(у даљем тексту: Национална служба) и имају завршену обуку за развој предузетништва.

Субвенција за самозапошљавање додељује се у једнократном износу од 180.000,00 динара, односно 200.000,00 динара у случају самозапошљавања вишкова запослених или 220.000,00 динара за незапослене особе са инвалидитетом, ради оснивања радње, задруге или другог облика предузетништва, као и оснивања привредног друштва, уколико оснивач заснива у њему радни однос.

Незапослени који оствари право на субвенцију за самозапошљавање у обавези је да обавља регистровану делатност и измирује обавезе по основу доприноса за обавезно социјално осигурање најмање 12 месеци, почев од дана отпочињања обављања делатности.

Право на субвенцију може се остварити и удруживањем више незапослених, оснивањем привредног друштва ради самозапошљавања. Уколико се више незапослених удружи, у складу са законом, свако лице појединачно подноси захтев за самозапошљавање и остваривање права на субвенцију од 180.000,00 динара, односно 200.000,00 динара у случају самозапошљавања вишкова запослених или 220.000,00 динара у случају када су подносиоци захтева особе са инвалидитетом.

Пре укључивања у програм Национална служба врши проверу испуњености законских и услова овог јавног позива за незапослено лице.

Средства додељена по основу субвенције за самозапошљавање су de minimis државна помоћ.

II УСЛОВИ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ЗАХТЕВА

Право на доделу субвенције за самозапошљавање незапослено лице може да оствари под условом да је:

- пријављено на евиденцију незапослених Националне службе у Ариљу;

- завршило обуку за развој предузетништва по плану и програму обуке у организацији Националне службе или друге одговарајуће организације;

- измирило раније уговорне и друге обавезе према Националној служби, осим за обавезе чија је реализација у току, уколико исте редовно измирује,

- у дозвољеном оквиру опредељеног износа за de minimis државну помоћ у текућој фискалној години и претходне две фискалне године, у складу са Уредбом о правилима за доделу државне помоћи и

- планира оснивања радње, задруге или другог облика предузетништва, као и оснивања привредног друштва, уколико оснивач заснива у њему радни однос, на подручју Општине Ариље.

Право на субвенцију за самозапошљавање незапослено лице не може да оствари:

- за обављање делатности које се не финансирају, према списку делатности који је саставни део јавног позива;

- за обављање послова/делатности за које је решењем о инвалидности или решењем о процени радне способности и могућности запослења или одржања запослења утврђено да особа са инвалидитетом не може да их обавља;

- за оснивање удружења и

- ако је већ користило субвенцију за самозапошљавање која је делом или у целости финансирана средствима Националне службе.

У току трајања Јавног позива незапослено лице може само једном поднети захтев за доделу субвенције за самозапошљавање.

III ПОДНОШЕЊЕ ЗАХТЕВА

Документација за подношење захтева:

- попуњен захтев са бизнис планом на прописаном обрасцу Националне службе;

- доказ о завршеној обуци, уколико није завршена у организацији Националне службе;

- обавештење подносиоца захтева о раније примљеној државној помоћи мале вредности, на прописаном обрасцу Националне службе;

- доказ о власништву пословног простора, уколико подносилац захтева располаже истим и

- доказ о власништву опреме, уколико подносилац захтева располаже истим.

У случају када је подносилац захтева особа са инвалидитетом, потребно је доставити и решење о инвалидности или процени радне способности и могућности запослења или одржања запослења.

Национална служба задржава право да тражи и друге доказе релевантне за одлучивање о захтеву подносиоца.

Начин подношења захтева

Захтев са бизнис планом, у два примерка, подноси се филијали Ужице-испостава Ариље, непосредно или путем поште, на прописаном обрасцу који се може добити у филијали Ужице-испостава Ариље или преузети са сајта Националне службе - www.nsz.gov.rs.

IV ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ

Одлука о одобравању субвенције за самозапошљавање доноси се на основу ранг-листе, а након провере испуњености услова Јавног позива и приложене документације и бодовања поднетог захтева са бизнис планом, у року од 30 дана од дана истека јавног позива. Изузетно, захтеви који испуњавају услове јавног позива, а по којима није позитивно одлучено у наведеном року, могу бити поново узети у разматрање уколико се за то стекну услови.

Незапослено лице може да региструје и отпочне обављање регистроване делатности након подношења захтева, а најкасније до датума потписивања уговора. Регистрација и отпочињање обављања регистроване делатности пре донете одлуке о додели субвенције за самозапошљавање, не ствара обавезу на страни Националне службе да ће субвенција бити одобрена.

Одлуку о одобравању субвенције за самозапошљавање доноси директор филијале Националне службе по овлашћењу директора Националне службе или други запослени којег овласти директор Националне службе уз предходно прибављено мишљење од стране Локалног савета за запошљавање Oпштине Ариље.

Списак одобрених субвенција за самозапошљавање објављује се на огласној табли надлежне филијале.

 

БОДОВНА ЛИСТА - СУБВЕНЦИЈA ЗА САМОЗАПОШЉАВАЊЕ

Критеријуми

Број бодова

1. Развијеност јединице локалне самоуправе на чијој територији подносилац захтева планира обављање делатности*

Четврта група јединица локалне самоуправе и девастирана подручја

10

Трећа група јединица локалне самоуправе

5

Прва и друга група јединица локалне самоуправе

0

2. Планирана врста делатности

Производња и производно занатство, здравствене и интелектуалне услуге

15

Услужно занатство и остале услужне делатности и грађевинарство

8

Хотели, ресторани и остале угоститељске услуге

6

Остало

0

3. Категорија лица

Категорије теже запошљивих лица **

до 35

Остала лица

0

4. Потребни ресурси за отпочињање обављања сопственог посла

Пословни простор

Пословни простор у власништву /

Није потребан пословни простор за обављање делатности***

5

Опрема

Вредност опреме у власништву најмање у висини субвенције

10

Вредност опреме у власништву износи од 75% до 99,99% од висине субвенције

5

МАКСИМАЛАН БРОЈ БОДОВА

75

 

*Критеријум „Развијеност јединице локалне самоуправе на чијој територији подносилац захтева планира обављање делатности се утврђује уредбом Владе Републике Србије која важи у тренутку објаве Јавног позива.

**Критеријум „Категорије теже запошљивих лица“ се утврђује на основу Националног акционог плана запошљавања за 2018. годину (Сл. гласник РС“, број 120/17). Припадност категорији теже запошљивих лица се утврђује на основу података из евиденције Националне службе и достављених доказа. Приликом бодовања категорија теже запошљивих лица додељују се за сваку категорију 3 бода, односно 5 бодова за приоритетне категорије, а то су: млади до 30 година старости, вишкови запослених, Роми, особе са инвалидитетом и жене.

***Делатности за које није потребан пословни простор су дефинисане Правилником о одређивању делатности за чије обављање није потребан посебан простор („Сл. гласник РС“, број 9/96).

Уколико постоји већи број захтева са истим бројем бодова, предност ће се дати захтевима који имају више бодова по појединачним критеријумима, и то следећим редоследом: категоријa лица, планирана врста делатности и потребни ресурси за отпочињање обављања делатности. Уколико постоји већи број захтева са истим бројем бодова по појединачним критеријумима, одлучиваће се по редоследу подношења захтева.

V ЗАКЉУЧИВАЊЕ УГОВОРА

Директор филијале Националне службе по овлашћењу директора Националне службе или други запослени којег овласти директор Националне службе, Председник Општине Ариље и подносилац захтева у року од 45 дана од дана доношења одлуке закључују уговор којим се уређују међусобна права и обавезе и на основу кога се врши исплата средстава. Изузетно, уколико од датума доношења одлуке до краја календарске године има мање од 45 дана, уговор се закључује до краја те календарске године.

Документација за закључивање уговора:

- фотокопија решења надлежног органа о упису у регистар, уколико ниje регистрован у АПР,

- фотокопија потврдe о извршеној регистрацији код Пореске управе (образац РЕГ),

- фотокопија картона депонованих потписа код пословне банке,

- фотокопија/очитана лична карта подносиоца захтева,

- средства обезбеђења испуњења уговорних обавеза,

- фотокопија/очитана лична карта жиранта и

- други докази у зависности од статуса жиранта.

Лице је у обавези да региструје делатност у складу са поднетим захтевом са бизнис планом. Уговор се закључује након извршене провере достављене документације за закључивање уговора.

Средства обезбеђења испуњења уговорних обавеза

Приликом закључивања уговора лице је дужно да као средство обезбеђења испуњења уговорних обавеза достави две истоветне бланко трасиране менице корисника средстава са два жиранта и меничним овлашћењима.

Жирант може бити свако пословно способно физичко лице које има редовна месечна примања на име зараде или пензије, као и физичко лице које самостално обавља своју делатност (предузетник), односно лице које самостално обавља делатност у складу са посебним законом (нпр. адвокат, нотар, јавни извршитељ и сл.).

VI ОБАВЕЗЕ ИЗ УГОВОРА

Корисник субвенције дужан је да:

- обавља делатност за коју му је одобрена субвенција у складу са поднетим захтевом са бизнис планом и измирује обавезе по основу доприноса за обавезно социјално осигурање најмање 12 месеци, почев од дана отпочињања обављања делатности;

- омогући праћење реализације и достави доказе о реализацији уговорне обавезе Националној служби и

- обавести Националну службу о свим променама које су од значаја за реализацију уговора, у року од 8 дана од дана настанка промене.

У случају неиспуњења или делимичног испуњења обавеза из уговора, корисник субвенције је у обавези да врати цео или сразмерни износ исплаћених средстава увећан за законску затезну камату.

VII ОСТАЛЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

Информације о програму, делатностима које не могу бити субвенционисане могу се добити у филијали Ужице-испостава Ариље, преко Позивног центра Националне службе, телефон: 0800-300-301 или на сајту www.nsz.gov.rs.

Јавни позив је отворен од дана објављивања на сајту Националне службе и Општине Ариље, а последњи рок за подношење захтева са бизнис планом је 16.07.2018. године.

 

 

 

 
Dom Zdravlja Arilje

Povodom 31.maja -Svetskog dana bez duvana , Dom zdravlja Arilje organizuje akciju preventivnih pregleda u prostorijama Crvenog krsta u Arilju.
Preventivni pregledi obuhvataju merenje šećera u krvi, merenje krvnog pritiska i pregled lekara .
Akcija je planirana za:
Četvrtak- 31. Maj 2018.godine u vremenu 10-13 časova u prostorijama Crvenog Krsta Arilje.

 
Javni Poziv za prikupljanje ponuda za izdavanje u zakup poslovnog prostora

Opština Arilje, na osnovu Odluke Opštinskog veća broj 361-6/2018 od 17.04.2018. godine  OGLAŠAVA

OGLAŠAVA

JAVNI POZIV

ZA PRIKUPLJANJE PONUDA ZA IZDAVANJE  U ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA

 

Izdaje  se u zakup na određeno vreme od 3 godine  poslovni prostor u ulici Svetog Ahilija  br.55, poslovni objekat , koji se koristi kao objekat finansisjkih usluga ,površine 204 m2, a  koji se sastoji od pet  prostorija površine 11,86 m2; 107,23 m2 i 23,27 m2., 22,90 i 4,56 , kao i drugih kancelarija ukupne površine 41,21m2 u svojini Republike Srbije a imaoca prava na objektu Opštine Arilje . Objekat se nalazi na kat parceli 162/11 KO Arilje, posedovni list broj 211 KO Arilje .


Poslovni prostor se može koristiti za obavljanje poslovne i uslužne delatnosti .


Početna cena zakupa  iznosi   10 (deset)  eura po metru kvadratnom mesečno.


Rok za podnošenje ponuda je   10 (deset) dana od dana objavljivanja poziva za prikupljanje pismenih ponuda.


Najpovoljniji ponuđač je lice koje ponudi najviši iznos naknade za zakup poslovnog prostora.


Pravo na učešće na konkursu imaju sva pravna i fizička lica koja blagovremeno podnesu ponudu.

 

Ponuda mora da sadrži:

  1. ponuđenu cenu izraženu u EUR/m2
  2. naznačenje delatnosti koju bi zakupac obavljao u prostoru

Ponuda se dostavlja u roku od 10 dana od dana objavljivanja na adresu: Opština Arilje, Ul. svetog Ahilija 53,  sa naznakom „PONUDA-ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA - NE OTVARAJ“
Nepotpune i neblagovremene ponude neće se razmatrati.

  • Datum objavljivanja :18.05.2018.
  • Rok za dostavljanje: 28.05.2018.
  • Otvaranje ponuda: 29.05.2018 12,00 časova.

Kontakt osoba:

Vesna Davidović, dipl. pravnik, 031/ 315 – 0122

kancelarija broj 10 Opštinske uprave opštine Arilje

 

Preuzmi

 

KOMISIJA ZA SPROVOĐENJE POSTUPKA

 

 
<< Почетак < Претходна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следећа > Крај >>

Страна 1 од 32

Virtuelna tura Arilje

Opština Arilje.  © 2005 - 2018