Општина Ариље - Најновије вести

Општина Ариље - Најновије вести Општина Ариље - Најновије вести
  • Повећајте величину слова
  • Нормална величина слова
  • Смањите величину слова
Добро дошли, гост
Корисничко име Лозинка: Запамти ме

Профил за сваста сваста (виктор)

  • ВАН МРЕЖЕ
  • Регистеред
  • Ранг: Пролазник
  • Датум регистрације: 28 апр 2012
  • Временска зона: ГМТ +2:00
  • Локално време: 11:32
  • Порука: 29
  • Преглед профила: 2011
  • Карма: -1
  • Место: Непознато
  • Пол: Непознато
  • Рођендан: непознато

Потпис

Поруке

Поруке

емо
Техничке природе ... мало сутра
Па овај пробелм траје већ три месеца ...
Укинута могућност коментарисања вести
Категорија: Сугестије и критике
емо
http://arilje.org.rs/aktuelnosti/vesti/1062--не-цекај-на-посао-сам-покрени-свој-бизнис-.хтмл

Прочитах ову вест, цеститам на идеји и надам се да це одабир корисника бити транспарентан. Цак бих замолио надлежне и да поставе бизнис планове на сајт, па да видимо какав бизнис запоцињу наси млади суградјани.

Медјутим, несто ми западе за око и молим надлежне да ми појасне.

У тексту писе да је Општина издвојила 1.800.000,00 динара, а да це 6 бизнис планова бити подржано са по 200.000,00 динара.

Где нестаде јос 600.000,00 динара.

После погледах и буџет Општине: http://arilje.org.rs/preuzimanje/opstina-ариље/будзет-опстине-ариље/филе/177-одлука-о-будету-оптине-ариље-за-2013.хтмл и стварно видех износ од 1.800.000,00 динара, од чега 1.600.000,00 динара за неки материјал и 200.000,00 динара за услуге.

Може ли неко да ми појасни какав материјал и какве услуге. Ако је то планирано да се да новим предузетницима.
Бизнис планови
Категорија: Привреда
емо
Ево, како видим, у буџету општине за 2013 годину су планирана средства за набавку садница малине и боровнице за пољопривреднике, затим за посете сајмовима и за студијске посете за пољопривреднике, као и за бесплатне анализе земљиста у иновационом центру. Па да послусамо претходне коментаре и нека то све буде јавно, да сто висе насих пољопривредника конкурисе и да се одаберу сиромасни којима је то највисе потребно ил ида се одаберу они који могу да вуку развој пољопривреде у насој опстини.

Или јос боље, нека ми неко из опстине одговори како је планирано да се одаберу пољопривредници, када це бити ти конкурси, који це бити критеријуми, ко це врсити одабир...
Одрживо пољопривредно газдинство
Категорија: Пољопривреда
емо
Владан написао/ла:
На крају ћу појаснити оно што ми се уствари чини да Вас буни. На крају моје објаве на Фејсбуку, коју цитирате стоји да се за набавку календара заинтересовани могу обратити Горану Крстонићу (Његова фирма штампа календар), Момчилу Димитријевићу у Народној библиотеци и мени као аутору. Народну библиотеку сам овде поменуо у смислу да потенцијални наручиоци ближе знају о ком човеку се ради, а Момчило се као наш члан прихватио да део посла око пласмана одради сам. Наведен је његов број мобилног телефона, те се овим путем извињавам Народној библиотеци, ако сам их овом својом , вероватно несмотреном објавом, довео у било какву сумњу несавесног пословања или изазвао непријатности ове врсте.

Срдачно
Владан Илић


Сада је све кристално јасно. Хвала на појашњењу.
Ко овде кога заступа?
Категорија: Актуелности
емо
Ја поставих просто питање, на које се написа есеј, а ја не добих одговор на просто питање.

Питање за Народну библиотеку (без обзира на јако добре намере аутора календара):
1. По ком основу и на који начин се у Вашим просторијама продаје календар који је урадила једна невладина организација?
2. Да ли се календари продају "регуларним" токовима и да ли купац добија рачун за купљени календар?
3. Да ли Народна библиотека у Статуту има могућност обављања овакве делатности?

Овде има доста ствари које су ми у најмању руку "сиве".
Ко овде кога заступа?
Категорија: Актуелности
емо
Малопре прочитах

www.facebook.com/media/set/?set=a.182664...834155802&type=1

ПРОМОЦИЈА КАЛЕНДАРА СА ФОТОГРАФИЈАМА РЗАВА ПЕТАК 7. децембар 2012. г. од 18 часова У ГРАДСКОЈ ГАЛЕРИЈИ. ДОЂИТЕ, ПОГЛЕДАЈТЕ НАЈЛЕПШЕ ФОТОГРАФИЈЕ И НАРУЧИТЕ НА ВРЕМЕ ЗА СЕБЕ И СВОЈУ ФИРМУ. ПРИГОДАН КОКТЕЛ Најбоље фотографије са Конкурса "За најлепшу фотографију Рзава" на једном месту. Седмолисни ексклузивни календар, штампан на кунстдруку, повез спирала, формат 51х32цм. Издавач Еколошко удружење Рзав Год Саве Рзав. Дођите и подржите нашу борбу за очување наше реке у њеном природном обличју. НЕКА РЗАВ МИРНО ТЕЧЕ! Календаре можете наручити на самој Промоцији, као и у Народној библиотеци Ариље (код Момчила Димитријевића бр тел 063 17 499 04) или у Штампарији "Линеа график" Ариље (тел 031 892 731) или на тел 062 88 425 17 - Владан Илић Еминац.

Мада ми нешто није јасно.

Да ли је Народна библиотека суиздавач каленадра или се бави трговином за коју не знам да ли има право?

Мада ако је нешто треће у питању, имало би се продати још неких ствари и са моје стране, па ме занима да ли то могу да урадим преко Народне библиотеке.
Ко овде кога заступа?
Категорија: Актуелности
емо
иван написао/ла:
Ево да објавим јос једну информацију , просао је пројекат код светске Развојне банке (бесповратна средства) система за наводњавање вредан 1 300 000еур . Пројекат обухвата села Драгојевац, Миросаљци, Ступчевићи, Латвица, Богојевићи, Вигоште ..Ради се о систему бунара и водоводне инфраструктуре. Колко знам тај пројекат је нудјен претходној власти на проследјивање али они за то нису имали слуха.

www.google.rs/url?sa=t&rct=j&q=n...SqYnaE85Xj6LrJ7td8Aw


Опет греска. Овај пројекат је покренут далеко пре доласка нове власти.
www.arilje.org.rs/aktuelnosti/vesti/352-...водњавање-еко-капи
вест је од 30.11.2010.
Рад нове власти у Ариљу критике и сугестије
Категорија: Скупштина општине
емо
Е, доста ми је више олаких коментара овог типа „а од реализације свега тога једно велико ништа”.
Програм развоја општине Ариље је један од докумената за које кажете да их је општина радила, али прочитајте ове редове испод, па видите да ли баш ништа није радјено на реаллизацији. Само Вас молим да после овога не кренета са одговорима типа “нисам мислио баш ништа, али то није дало резултате, требало је другачије, зашто је ово овако, а оно онако”, мало ми је мука од тога.

Можете ме у наредним постовима назвати како хоћете: и да браним ДС, и да сам њхов портпарол, али господо ово су чињенице. Сигурна сам да у прошлој коалицији има ствари које нису биле добре, али за разлику од ове садашње коалиције, тада се дебело радило. Шта сада имамо – 6 месеци је прошло: наведите ми једну ствар коју је нова власт урадила, осим што завршава понеки пројекат или инвестицију који је претходна започела. Шта су ново припремили, шта је ново одобрено за финансирање, чини ми се једно велико ништа.

За разлику од прошле власти, када смо имали запосленог Председника и једног Помоћника са пуним радним временом, Заменика председника са пола радног времена и Председника скупштине са 20%, сада ћемо изгледа имати пет функционера са пуним радним временом.

Дакле Програм развоја општине Ариље има 13 области. Испод је наведено за сваку област шта је урадјено, па Ви процените:
Област 1: Рурални развој.
1. преко 150 пољопривредника је добило бесплатан ГлобалГАП сертификат – из донације,
2. 20 домаћинстава су бесплатно добили музилице и лактофризе – из донације,
3. запослено 20 агронома у Иновационом центру на 18 месеци (не финансирају се са буџета општине) – 20 младих, школованих људи је добило посао – из донације,
4. одобрено 10 кредита током 2010 године у сарадњи са Министарством пољопривреде, вредности од око 12.000.000 динара, са повољним каматама
5. 30 домаћинстава ће добити противградне мреже и цеви за наводњавање – из донације,
6. организована студијска посета у Словенију за преко 40 људи – из донације,
7. 5 домаћинстава добило саднице малине Тјуламин – из донације,
8. набављена опрема за анализе плодова малине у Иновационом центру – из донације,
9. започето са матичењем крава и оваца, преко 250 грла крава остварује право на субвенцију од 25000 динара (2008 године нисмо имали ни једно грло),
10. 20 домаћинстава је добило саднице боровнице – из донације,
11. заштићено је географско порекло „Ариљска малина“ – из донације,
12. добијена три аутомобила за потребе Иновационог центра – све од донатора,
13. организовани „Дани малине 2012“ – суфинансирано од донатора,
14. сваке године је организовано по најмање 5 предавања за пољопривреднике,
15. акредитована лабораторија за анализе земљишта у оквиру Иновационог центра,
16. финансирају се анализе земљишта за пољопривреднике, преко Иновационог центра,
17. са буџета се издвајају средства за противградну заштиту (820.000 динара у 2012; 820.000 динара у 2011; 820.000 динара у 2010),
18. са буџета се подржавају и удружења пољопривредника (240.000 динара у 2012 за пчеларске организације – организује се сајам меда; 240.000 динара у 2011),
Област 2: Развој малих и средњих предузећа
19. Општина Ариље, последњих неколико година издваја по 800.000 динара за Удружење предузетника,
20. 2009 године под називом „Ариљска малина“ су ариљски хладњачари учествовали на сајму у Москви – из донације,
21. 2012 године под називом „Ариљска малина“ су ариљски хладњачари учествовали на сајму у Берлину – из донације,
22. у сарадњи са Националном службом за запошљавање спроведен програм финансирања рада приправника у 2011 години, финансирано 6 приправника, од чега је НСЗ обезбедлила 49% средстава,
Област 3: Развој туризма
23. започето је са уредјивањем Височке бање – из донације,
24. започето са уредјивањем видиковца и стазе на Клокочу - из донације;
25. успостављен је и опремљен Туристички инфо центар – из донације,
26. постављено преко 100 саобраћајно-туристичких путоказа – из донације,
27. организоване 4 студијске посете и 4 обуке за категорисана домаћинства у сеоском туризму – из донације,
28. креиран визуелни идентитет и урадјени промо материјали за туристичку понуду – из донације,
29. финансиа се учешће на сајму туризма у Београду последњих неколико година,
30. категорисана сеоска домаћинства су представљена на интернету – из донације,
31. урадјен пројекат за реконструцију Конака Сердара Мићића,
Област 4: Демографска политика
32. обезбедјено око 150 нових места у вртићу у Погледи – суфинансирано од донатора,
33. са буџета општине се издвајају значајна средства за Дечији вртић, како би цена боравка у Вртићу била била што нижа за родитеље (преко 46.000.000 у 2012; преко 37.000.000 у 2011; преко 36.000.000 у 2010),
34. извршена је доградња дела простора у постојећем објекту вртића – обезбедјено око 40 нових места,
35. организоване рачунарске обуке за младе преко Омладинског центра у 2010 години – из донације,
36. са буџета се финансира рад Канцеларије за младе (530.000 динара у 2012; 360.000 динара у 2011; 360.000 динара у 2010),
37. спроводи се стипендирање ученика и студената са буџета општине (1.285.000 динара у 2012; преко 1.000.000 динара у 2011; скоро 1.200.000 динара у 2010),
Област 5: Развој образовања
38. надограђена школска кухиња за потребе предшколског – суфинансирано од донатора,
39. урадјена комплетна изолација и замена спољње столарије у ОШ Крушчица – из донације,
40. рекострукција текстилне радионице у средњој школи,
41. са буџета се финансира аутобуски превоз (2.850.000 динара у 2012),
42. са буџета се врше трансфери основним и средњој школи за материјалне трошкове, првествено грејање, поправке, одржавање (скоро 35.000.000 динара у 2012; скоро 29.000.000 динара у 2011; преко 28.000.000 у 2010),
Област 6: Развој инфраструктуре
43. 2011 године уложено око 3.000.000 динара на подасипање сеоских путева – суфинансирано од донатора,
44. 2012 године уложено око 8.000.000 динара на подасипање сеоских путева – суфинансирано од донатора,
45. проширено је водоснабдевање до Дивљаке са система Рзав – магистрални вод – суфинансирано од донатора,
46. урадјена је реконструкција цевовода са Малског врела – суфинансирано од донатора,
47. урадјен је асфалтни пут до Височке бање – из донације,
48. асфалтиран пут Церова-Миросаљци – суфинансирано од донатора,
49. асфалтиран пут од Ступчевића до моста у Миросаљцима – суфинансирано од донатора,
50. асфалстирано 3 км путева у Трешњевици у 2010 години – суфинансирано од донатора,
51. асфалтиран пут у Радошеву (Центар – Долови) – суфинансирано од донатора,
52. асфалтирана Ћикалова улица у Вигошту – суфинансирано од донатора,
53. Асфалтирана Чикиризова улица на Рудинама,
54. асфалтиран део Чајничке улице у Ариљу,
55. асфалтиран простор око стамбених зграда у Вранама
56. асфалтиран пут База – Рјека у Латвици – суфинансирано од донатора,
57. асфлатиран део пута за Клокоч у Погледи – суфинансирано од донатора,
58. урадјена црпна станица у Вилиману – суфинансирано од донатора,
59. урадјено око 15 км секундарне водоводне мреже у Драгојевцу, Ступчевићима и Трешњевици у 2010 години – суфинансирано од донатора,
60. урадјена водоводна мрежа у Крушчици (засеок Гуреши – 20 домаћинстава), повезано са водоводом у Сирогојну – суфинансирано од донатора,
61. урадјено око 16 км канализационе мреже у Церови, Латвици, Богојевичима, Ступчевићима и Трешњевици у 2010 години – суфинансирано од донатора,
62. у потпуности је уредјен градски парк,
63. уредјене стазе на гробљу у Вранама и делимично средјена капела,
Област 7: Развој здравства
64. уз подршку Народног посалника из Ариља, господина Милана Николића, набављено је једно возило хитне помоћи,
65. уз подршку Удружења предузетника набављен је бефибрилатор за Службу хитне помоћи,
66. реконструисане су амбуланте у Добрачама, Брекову, Висоци, Крушчици и Северову – суфинансирано од донатора,
67. Реконструисан је објекат Дома здравља, средствима НИП-а,
68. са буџета се издвајају средства за Дом Здравља Ариље (1.400.00 у 2012 години; 850.000 динара у 2011; 850.000 динара у 2010),
Област 8: Социјална заштита
69. Служба за помоћ у кући је неколико година функционисала уз подрђку донатора, без издвајања буџетских средстава,
70. обезбедјена подршка за набавку градјевинског материјала за 4 породице избеглих лица у износу од преко 1.000.000 динара у 2010 и 2011 години – из донације,
71. обезбедјена подршка за куповину једног сеоског домаћинства породицу избеглих лица у износу од преко 800.000 динара – из донације,
72. општина помаже рад Друштва за помоћ лицима са посебним потребама (Импулс),
73. са буџета се сваке године издвајају средства за социјално угрожена лица (преко 6.000.000 у 2012; скоро 6.000.000 динара у 2011; скоро 4.000.000 динара у 2010),
74. општина помаже рад других организација у области социјалне заштите (преко 400.000 динара у 2012; преко 400.000 динара у 2011; преко 400.000 динара у 2010),
Област 9: Култура
75. Финансира се организовање Мајских дана културе,
76. финансијски се помаже одржавање АРЛЕММ-а (230.000 динара у 2012 години),
77. са буџета су издвајана средства за рад КУД-ова у општини Ариље (преко 600.000 динара у 2012; преко 400.000 динара у 2011; 400.000 динара у 2010),
78. организован концерт Мирослава Илића,
Област 10: Информисање
79. сваке године је издвајано преко 2.000.000 динара са буџета за подршку медијима у Општини Ариље
Област 11: Развој спорта
80. направљена гимнастичка сала у Средњој школи – из донације,
81. средјена фискултурна сала у ОШ у Крушчици – из донације,
82. завршена је спортска хала – суфинансирано од донатора,
83. замењен кров на фискултурној Сали у ОШ Ариље,
84. са буџета се издвајају срества за рад спортских клубова (преко 6.000.000 динара у 2012; преко 5.000.000 динара у 2011; преко 5.000.000 динара у 2010),
Област 12: Развој локалне управе
85. реконструисана зграда Општине Ариље – суфинансирано од донатора,
86. направљена зграда Општинског услужног центра – суфинансирано од донатора,
87. успостављена Служба локалне пореске администрације (била законска обавеза) у значајно ажурирана база података пореских обвезника (у оквиру тога је привремено било запослено преко 20 младих из Ариља на ажурирању базе података и прикупљања нових пореских пријава у периоду од око 6 месеци) – из донације,
88. добијена је подршка донатора за обуку у програмском буџетирању, што је нови модел припреме буџета у Републици Србији,
89. организоване рачунарске обуке за раднике Општинске управе и јавних предузећа током 2008 године – из донације,
90. уведен је ИСО стандард у ЈКП Зелен – из донације,
91. реконструисана је сала СО Ариље – суфинансирано од донатора,
92. набављен је сервер за Општински услужни центар – из донације,
93. набављано преко 20 нових компјутера и лиценцни оперативни системи за општинску управу – из донације,
94. на спроводјењу донаторских пројеката је запослено 5 лица (младих) за чији рад општна не издваја ништа са буџета,
Област 13: Безбедност и управљање кризним ситуацијама
95. очишћено 5 divљих депонија током 2011 – из донације,
96. набављене су канте за сепарацију отпада – из донације,
97. током 2011 набављено је 45 контејнера и преко 200000 кеса за примарну сепарацију отпада – из донације,
98. са буџета се сваке године издвајају средства за јавну расвету (8.500.000 у 2012; 6.500.000 динара у 2011;
99. пошто Општина Ариље учествује у раду Регионалне депоније Дубоко, претходних година су издвајана средства за њено финансирање (15.000.000 у 2012; 6.400.000 динара у 2011; скоро 20.000.000 динара у 2010),
Ако је нешто заборављено, па не додјосмо до броја сто, то остављам другима да допуне.
Рад нове власти у Ариљу критике и сугестије
Категорија: Скупштина општине
емо
У свему овоме је оцито (како нацух) да је неке било потребно солидно финансијски наградити ...
ЗА ЛЕПШИ ПРЉАВИ ГРАД
Категорија: Уредјење града
емо
А док додје на ред Морава, доци це и нова борба за гласове...
Него, нацух да су момци који су ангазовани за цисцење ка Севељу, солидно и наградјени - наравно финансијски, од стране нове власти ... а овамо стизу позиви да им се помогне ...
ЗА ЛЕПШИ ПРЉАВИ ГРАД
Категорија: Уредјење града
Хвала

Примљене захвалнице

емо
Е, доста ми је више олаких коментара овог типа „а од реализације свега тога једно велико ништа”.
Програм развоја општине Ариље је један од докумената за које кажете да их је општина радила, али прочитајте ове редове испод, па видите да ли баш ништа није радјено на реаллизацији. Само Вас молим да после овога не кренета са одговорима типа “нисам мислио баш ништа, али то није дало резултате, требало је другачије, зашто је ово овако, а оно онако”, мало ми је мука од тога.

Можете ме у наредним постовима назвати како хоћете: и да браним ДС, и да сам њхов портпарол, али господо ово су чињенице. Сигурна сам да у прошлој коалицији има ствари које нису биле добре, али за разлику од ове садашње коалиције, тада се дебело радило. Шта сада имамо – 6 месеци је прошло: наведите ми једну ствар коју је нова власт урадила, осим што завршава понеки пројекат или инвестицију који је претходна започела. Шта су ново припремили, шта је ново одобрено за финансирање, чини ми се једно велико ништа.

За разлику од прошле власти, када смо имали запосленог Председника и једног Помоћника са пуним радним временом, Заменика председника са пола радног времена и Председника скупштине са 20%, сада ћемо изгледа имати пет функционера са пуним радним временом.

Дакле Програм развоја општине Ариље има 13 области. Испод је наведено за сваку област шта је урадјено, па Ви процените:
Област 1: Рурални развој.
1. преко 150 пољопривредника је добило бесплатан ГлобалГАП сертификат – из донације,
2. 20 домаћинстава су бесплатно добили музилице и лактофризе – из донације,
3. запослено 20 агронома у Иновационом центру на 18 месеци (не финансирају се са буџета општине) – 20 младих, школованих људи је добило посао – из донације,
4. одобрено 10 кредита током 2010 године у сарадњи са Министарством пољопривреде, вредности од око 12.000.000 динара, са повољним каматама
5. 30 домаћинстава ће добити противградне мреже и цеви за наводњавање – из донације,
6. организована студијска посета у Словенију за преко 40 људи – из донације,
7. 5 домаћинстава добило саднице малине Тјуламин – из донације,
8. набављена опрема за анализе плодова малине у Иновационом центру – из донације,
9. започето са матичењем крава и оваца, преко 250 грла крава остварује право на субвенцију од 25000 динара (2008 године нисмо имали ни једно грло),
10. 20 домаћинстава је добило саднице боровнице – из донације,
11. заштићено је географско порекло „Ариљска малина“ – из донације,
12. добијена три аутомобила за потребе Иновационог центра – све од донатора,
13. организовани „Дани малине 2012“ – суфинансирано од донатора,
14. сваке године је организовано по најмање 5 предавања за пољопривреднике,
15. акредитована лабораторија за анализе земљишта у оквиру Иновационог центра,
16. финансирају се анализе земљишта за пољопривреднике, преко Иновационог центра,
17. са буџета се издвајају средства за противградну заштиту (820.000 динара у 2012; 820.000 динара у 2011; 820.000 динара у 2010),
18. са буџета се подржавају и удружења пољопривредника (240.000 динара у 2012 за пчеларске организације – организује се сајам меда; 240.000 динара у 2011),
Област 2: Развој малих и средњих предузећа
19. Општина Ариље, последњих неколико година издваја по 800.000 динара за Удружење предузетника,
20. 2009 године под називом „Ариљска малина“ су ариљски хладњачари учествовали на сајму у Москви – из донације,
21. 2012 године под називом „Ариљска малина“ су ариљски хладњачари учествовали на сајму у Берлину – из донације,
22. у сарадњи са Националном службом за запошљавање спроведен програм финансирања рада приправника у 2011 години, финансирано 6 приправника, од чега је НСЗ обезбедлила 49% средстава,
Област 3: Развој туризма
23. започето је са уредјивањем Височке бање – из донације,
24. започето са уредјивањем видиковца и стазе на Клокочу - из донације;
25. успостављен је и опремљен Туристички инфо центар – из донације,
26. постављено преко 100 саобраћајно-туристичких путоказа – из донације,
27. организоване 4 студијске посете и 4 обуке за категорисана домаћинства у сеоском туризму – из донације,
28. креиран визуелни идентитет и урадјени промо материјали за туристичку понуду – из донације,
29. финансиа се учешће на сајму туризма у Београду последњих неколико година,
30. категорисана сеоска домаћинства су представљена на интернету – из донације,
31. урадјен пројекат за реконструцију Конака Сердара Мићића,
Област 4: Демографска политика
32. обезбедјено око 150 нових места у вртићу у Погледи – суфинансирано од донатора,
33. са буџета општине се издвајају значајна средства за Дечији вртић, како би цена боравка у Вртићу била била што нижа за родитеље (преко 46.000.000 у 2012; преко 37.000.000 у 2011; преко 36.000.000 у 2010),
34. извршена је доградња дела простора у постојећем објекту вртића – обезбедјено око 40 нових места,
35. организоване рачунарске обуке за младе преко Омладинског центра у 2010 години – из донације,
36. са буџета се финансира рад Канцеларије за младе (530.000 динара у 2012; 360.000 динара у 2011; 360.000 динара у 2010),
37. спроводи се стипендирање ученика и студената са буџета општине (1.285.000 динара у 2012; преко 1.000.000 динара у 2011; скоро 1.200.000 динара у 2010),
Област 5: Развој образовања
38. надограђена школска кухиња за потребе предшколског – суфинансирано од донатора,
39. урадјена комплетна изолација и замена спољње столарије у ОШ Крушчица – из донације,
40. рекострукција текстилне радионице у средњој школи,
41. са буџета се финансира аутобуски превоз (2.850.000 динара у 2012),
42. са буџета се врше трансфери основним и средњој школи за материјалне трошкове, првествено грејање, поправке, одржавање (скоро 35.000.000 динара у 2012; скоро 29.000.000 динара у 2011; преко 28.000.000 у 2010),
Област 6: Развој инфраструктуре
43. 2011 године уложено око 3.000.000 динара на подасипање сеоских путева – суфинансирано од донатора,
44. 2012 године уложено око 8.000.000 динара на подасипање сеоских путева – суфинансирано од донатора,
45. проширено је водоснабдевање до Дивљаке са система Рзав – магистрални вод – суфинансирано од донатора,
46. урадјена је реконструкција цевовода са Малског врела – суфинансирано од донатора,
47. урадјен је асфалтни пут до Височке бање – из донације,
48. асфалтиран пут Церова-Миросаљци – суфинансирано од донатора,
49. асфалтиран пут од Ступчевића до моста у Миросаљцима – суфинансирано од донатора,
50. асфалстирано 3 км путева у Трешњевици у 2010 години – суфинансирано од донатора,
51. асфалтиран пут у Радошеву (Центар – Долови) – суфинансирано од донатора,
52. асфалтирана Ћикалова улица у Вигошту – суфинансирано од донатора,
53. Асфалтирана Чикиризова улица на Рудинама,
54. асфалтиран део Чајничке улице у Ариљу,
55. асфалтиран простор око стамбених зграда у Вранама
56. асфалтиран пут База – Рјека у Латвици – суфинансирано од донатора,
57. асфлатиран део пута за Клокоч у Погледи – суфинансирано од донатора,
58. урадјена црпна станица у Вилиману – суфинансирано од донатора,
59. урадјено око 15 км секундарне водоводне мреже у Драгојевцу, Ступчевићима и Трешњевици у 2010 години – суфинансирано од донатора,
60. урадјена водоводна мрежа у Крушчици (засеок Гуреши – 20 домаћинстава), повезано са водоводом у Сирогојну – суфинансирано од донатора,
61. урадјено око 16 км канализационе мреже у Церови, Латвици, Богојевичима, Ступчевићима и Трешњевици у 2010 години – суфинансирано од донатора,
62. у потпуности је уредјен градски парк,
63. уредјене стазе на гробљу у Вранама и делимично средјена капела,
Област 7: Развој здравства
64. уз подршку Народног посалника из Ариља, господина Милана Николића, набављено је једно возило хитне помоћи,
65. уз подршку Удружења предузетника набављен је бефибрилатор за Службу хитне помоћи,
66. реконструисане су амбуланте у Добрачама, Брекову, Висоци, Крушчици и Северову – суфинансирано од донатора,
67. Реконструисан је објекат Дома здравља, средствима НИП-а,
68. са буџета се издвајају средства за Дом Здравља Ариље (1.400.00 у 2012 години; 850.000 динара у 2011; 850.000 динара у 2010),
Област 8: Социјална заштита
69. Служба за помоћ у кући је неколико година функционисала уз подрђку донатора, без издвајања буџетских средстава,
70. обезбедјена подршка за набавку градјевинског материјала за 4 породице избеглих лица у износу од преко 1.000.000 динара у 2010 и 2011 години – из донације,
71. обезбедјена подршка за куповину једног сеоског домаћинства породицу избеглих лица у износу од преко 800.000 динара – из донације,
72. општина помаже рад Друштва за помоћ лицима са посебним потребама (Импулс),
73. са буџета се сваке године издвајају средства за социјално угрожена лица (преко 6.000.000 у 2012; скоро 6.000.000 динара у 2011; скоро 4.000.000 динара у 2010),
74. општина помаже рад других организација у области социјалне заштите (преко 400.000 динара у 2012; преко 400.000 динара у 2011; преко 400.000 динара у 2010),
Област 9: Култура
75. Финансира се организовање Мајских дана културе,
76. финансијски се помаже одржавање АРЛЕММ-а (230.000 динара у 2012 години),
77. са буџета су издвајана средства за рад КУД-ова у општини Ариље (преко 600.000 динара у 2012; преко 400.000 динара у 2011; 400.000 динара у 2010),
78. организован концерт Мирослава Илића,
Област 10: Информисање
79. сваке године је издвајано преко 2.000.000 динара са буџета за подршку медијима у Општини Ариље
Област 11: Развој спорта
80. направљена гимнастичка сала у Средњој школи – из донације,
81. средјена фискултурна сала у ОШ у Крушчици – из донације,
82. завршена је спортска хала – суфинансирано од донатора,
83. замењен кров на фискултурној Сали у ОШ Ариље,
84. са буџета се издвајају срества за рад спортских клубова (преко 6.000.000 динара у 2012; преко 5.000.000 динара у 2011; преко 5.000.000 динара у 2010),
Област 12: Развој локалне управе
85. реконструисана зграда Општине Ариље – суфинансирано од донатора,
86. направљена зграда Општинског услужног центра – суфинансирано од донатора,
87. успостављена Служба локалне пореске администрације (била законска обавеза) у значајно ажурирана база података пореских обвезника (у оквиру тога је привремено било запослено преко 20 младих из Ариља на ажурирању базе података и прикупљања нових пореских пријава у периоду од око 6 месеци) – из донације,
88. добијена је подршка донатора за обуку у програмском буџетирању, што је нови модел припреме буџета у Републици Србији,
89. организоване рачунарске обуке за раднике Општинске управе и јавних предузећа током 2008 године – из донације,
90. уведен је ИСО стандард у ЈКП Зелен – из донације,
91. реконструисана је сала СО Ариље – суфинансирано од донатора,
92. набављен је сервер за Општински услужни центар – из донације,
93. набављано преко 20 нових компјутера и лиценцни оперативни системи за општинску управу – из донације,
94. на спроводјењу донаторских пројеката је запослено 5 лица (младих) за чији рад општна не издваја ништа са буџета,
Област 13: Безбедност и управљање кризним ситуацијама
95. очишћено 5 divљих депонија током 2011 – из донације,
96. набављене су канте за сепарацију отпада – из донације,
97. током 2011 набављено је 45 контејнера и преко 200000 кеса за примарну сепарацију отпада – из донације,
98. са буџета се сваке године издвајају средства за јавну расвету (8.500.000 у 2012; 6.500.000 динара у 2011;
99. пошто Општина Ариље учествује у раду Регионалне депоније Дубоко, претходних година су издвајана средства за њено финансирање (15.000.000 у 2012; 6.400.000 динара у 2011; скоро 20.000.000 динара у 2010),
Ако је нешто заборављено, па не додјосмо до броја сто, то остављам другима да допуне.
Рад нове власти у Ариљу критике и сугестије
Категорија: Скупштина општине

Послане захвалнице

Нема порука
Општина Ариље - Званична интернет презентација.  © 2005 - 2018