Општина Ариље - Најновије вести

Општина Ариље - Најновије вести Општина Ариље - Најновије вести

Почетна страна

Почетна
Успешне приче предузетника - Нела Гојак Исаковић - „Домино кидс“

„Када смо мотивисани циљевима који имају дубоко значење, сновима које треба завршити, истинском љубави коју треба изразити, тада уистину живимо свој живот.“

(Грег Андерсон)


Живот Неле Гојак Исаковић наизглед делује као прост и једноставан след доgaђаја који су се низали један за другим без дана паузе. Нела је после завршене средње дизајнерске школе у Београду, уписала Академију Примењених уметности, одсек костимографија, после које су уследили брак, деца и посао, да би Нела данас, коначно дала печат целом досадашњем стваралачком путу кроз дизајнерску одевну колекцију Цане Цорсо, која је одраз њене енергије, креативности, односа према животу без компромиса и без потребе да се некоме свиди.

Ипак, њен пут захтевао је много учења, трансформација, стрпљења, посвећености и рада.

Као дете из провинције, своју борбеност изградила је у средњој школи у Београду, коју је тада било тешко уписати и кроз коју се издвојила као једна од бољих ученица упорношћу и креативношћу.

После Академије Примењених уметности, схватила је да је веома тешко применити уметност. Са супругом је кренула, као и многи Ариљци у то време, у  производњу текстила верујући да ће имати више успеха од других, јер је за то била школована.

Њена прва одевна колекција коју је дизајнирала била је инспирисана делима Миће Поповића, а од које ни један модел није био продат.  Нела тада није  знала много о продаји, купцима, о тржишту и начину на који се производи продају.

Разочарана, отишла је на факултет да поразговара са њеним омиљеним професором Миодрагом Драгутиновићем, који јој је рекао да све што је до сада научила заборави и да узме розе боју за девојчице и плаву за дечаке. И тако је 2002.године настао „Домино  кидс“, данас,  брендирана дечија одећа која је од розе и плаве боје доживела преображај у боје и дизајн који су препознатљиви за Нелу Гојак.

„Домино кидс“ има данас 30 запослених и своје продавнице и франшизе у целом региону, а деца носећи „Домино кидс“ показују да су друgaчија,  бунтовнија, храбрија и да кроз дизајн Неле Гојак постају као и она,  лидери у испољавању своје личности.

Захваљујући томе, што  се изборила да данас има такву привилегију да не мора свој производ да нуди, већ производ сам себе продаје, може да се посвети породици која јој је на првом месту.

У послу јој је помогло то што није тремарош и што има самопоуздања, што је тврдоглава по питању својих циљева, од којих не одустаје, а кад уложи довољно труда и љубави, каже да се цео космос фокусира као и она, на њен циљ, и да се сваки пут изнова деси чудо.

Нела се изборила да  колекције ствара у свом простору и за своју фирму, што је много бољи положај у односу на дизајнере који раде за друге. Она то ради без тензије  и грча, са много посвећености, и што више ствара, све више идеја јој долази. То је за њу посебно стање будности и лепоте које се огледа и у њеној новој колекцији за одрасле Цане Цорсо која је инспирисања љубављу према кућном љубимцу. За креацију Цане Цорсо Нела каже да је то њен аутентичан дизајн који ће ускоро бити представљен у  оквиру „фасхион селецтион“ у Београду.

Нела се кроз моду бави и хуманитарним радом, па је у Ариљу орgaнизовала две хуманитарне ревије за Марка и Деспота.

Њен кутак у Ариљу су њен атеље и плаже на Рзаву, на којима њена деца проводе цело лето.  Хоби су јој читање и шетња пса поред реке.

На питање какви су Ариљци као предузетници, каже да су то сјајни људи који су изградили овај град.

„Захваљујући малини и предузимљивим људима имамо ту срећу да Ариље није налик другим малим градовима у којима је време стало.„

А да би човек био добар предузетник мора да има добру идеју, да је комуникативан, да је фокусиран на свој циљ, и, како каже, научила је на личном примеру,  да не мора бити  ни много образован.

Нелин мото је: „Не постоје врата које човек  не може  отворити, постоје само начини које треба пронаћи како би их отворио.“

 
Општина Ариље.  © 2005 - 2018