Општина Ариље - Најновије вести

Општина Ариље - Најновије вести Општина Ариље - Најновије вести
  • Повећајте величину слова
  • Нормална величина слова
  • Смањите величину слова
Вести

Будите информисани о најновијим догађајима и дешавањима у општини Ариље као и о активностима локалне самоуправе.



ЈАВНИ ПОЗИВ НЕЗАПОСЛЕНИМА ЗА ДОДЕЛУ СУБВЕНЦИЈЕ ЗА САМОЗАПОШЉАВАЊЕ У 2018. Штампа Ел. пошта
Чланак написао: Бошко Петровић ,  понедељак, 18 јун 2018 21:42

На основу члана 43 став 1 тачка 7 Закона о запошљавању и осигурању за случај незапослености („Сл. гласник РС“, бр. 36/09, 88/10, 38/15 и 113/17), члана 11 став 1 тачка 3 Закона о професионалној рехабилитацији и запошљавању особа са инвалидитетом („Сл. гласник РС“, бр. 36/09 и 32/13) и чл. 94 и 129 Правилника о критеријумима, начину и другим питањима од значаја за спровођење мера активне политике запошљавања („Сл. гласник РС“, бр. 102/15, 5/17 и 9/18),Акционог плана запошљавања Општине Ариље за 2018.годину и Споразума о уређивању међусобних права и обавеза у реализацији програма и мера активне политике запошљавања у 2018.години(број:2240-101-4/2018 од 22.05.2018)


НАЦИОНАЛНА СЛУЖБА ЗА ЗАПОШЉАВАЊЕ И ОПШТИНА АРИЉЕ

Расписују

ЈАВНИ ПОЗИВ НЕЗАПОСЛЕНИМА ЗА ДОДЕЛУ СУБВЕНЦИЈЕ ЗА САМОЗАПОШЉАВАЊЕ У 2018. ГОДИНИ

И ОСНОВНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

Субвенција за самозапошљавање намењена је незапосленима који се воде на евиденцији Националне службе за запошљавање филијале Ужице испостава Ариље(у даљем тексту: Национална служба) и имају завршену обуку за развој предузетништва.

Субвенција за самозапошљавање додељује се у једнократном износу од 180.000,00 динара, односно 200.000,00 динара у случају самозапошљавања вишкова запослених или 220.000,00 динара за незапослене особе са инвалидитетом, ради оснивања радње, задруге или другог облика предузетништва, као и оснивања привредног друштва, уколико оснивач заснива у њему радни однос.

Незапослени који оствари право на субвенцију за самозапошљавање у обавези је да обавља регистровану делатност и измирује обавезе по основу доприноса за обавезно социјално осигурање најмање 12 месеци, почев од дана отпочињања обављања делатности.

Право на субвенцију може се остварити и удруживањем више незапослених, оснивањем привредног друштва ради самозапошљавања. Уколико се више незапослених удружи, у складу са законом, свако лице појединачно подноси захтев за самозапошљавање и остваривање права на субвенцију од 180.000,00 динара, односно 200.000,00 динара у случају самозапошљавања вишкова запослених или 220.000,00 динара у случају када су подносиоци захтева особе са инвалидитетом.

Пре укључивања у програм Национална служба врши проверу испуњености законских и услова овог јавног позива за незапослено лице.

Средства додељена по основу субвенције за самозапошљавање су де минимис државна помоћ.

ИИ УСЛОВИ ЗА ПОДНОШЕЊЕ ЗАХТЕВА

Право на доделу субвенције за самозапошљавање незапослено лице може да оствари под условом да је:

- пријављено на евиденцију незапослених Националне службе у Ариљу;

- завршило обуку за развој предузетништва по плану и програму обуке у организацији Националне службе или друге одговарајуће организације;

- измирило раније уговорне и друге обавезе према Националној служби, осим за обавезе чија је реализација у току, уколико исте редовно измирује,

- у дозвољеном оквиру опредељеног износа за де минимис државну помоћ у текућој фискалној години и претходне две фискалне године, у складу са Уредбом о правилима за доделу државне помоћи и

- планира оснивања радње, задруге или другог облика предузетништва, као и оснивања привредног друштва, уколико оснивач заснива у њему радни однос, на подручју Општине Ариље.

Право на субвенцију за самозапошљавање незапослено лице не може да оствари:

- за обављање делатности које се не финансирају, према списку делатности који је саставни део јавног позива;

- за обављање послова/делатности за које је решењем о инвалидности или решењем о процени радне способности и могућности запослења или одржања запослења утврђено да особа са инвалидитетом не може да их обавља;

- за оснивање удружења и

- ако је већ користило субвенцију за самозапошљавање која је делом или у целости финансирана средствима Националне службе.

У току трајања Јавног позива незапослено лице може само једном поднети захтев за доделу субвенције за самозапошљавање.

ИИИ ПОДНОШЕЊЕ ЗАХТЕВА

Документација за подношење захтева:

- попуњен захтев са бизнис планом на прописаном обрасцу Националне службе;

- доказ о завршеној обуци, уколико није завршена у организацији Националне службе;

- обавештење подносиоца захтева о раније примљеној државној помоћи мале вредности, на прописаном обрасцу Националне службе;

- доказ о власништву пословног простора, уколико подносилац захтева располаже истим и

- доказ о власништву опреме, уколико подносилац захтева располаже истим.

У случају када је подносилац захтева особа са инвалидитетом, потребно је доставити и решење о инвалидности или процени радне способности и могућности запослења или одржања запослења.

Национална служба задржава право да тражи и друге доказе релевантне за одлучивање о захтеву подносиоца.

Начин подношења захтева

Захтев са бизнис планом, у два примерка, подноси се филијали Ужице-испостава Ариље, непосредно или путем поште, на прописаном обрасцу који се може добити у филијали Ужице-испостава Ариље или преузети са сајта Националне службе - www.nsz.gov.rs.

ИВ ДОНОШЕЊЕ ОДЛУКЕ

Одлука о одобравању субвенције за самозапошљавање доноси се на основу ранг-листе, а након провере испуњености услова Јавног позива и приложене документације и бодовања поднетог захтева са бизнис планом, у року од 30 дана од дана истека јавног позива. Изузетно, захтеви који испуњавају услове јавног позива, а по којима није позитивно одлучено у наведеном року, могу бити поново узети у разматрање уколико се за то стекну услови.

Незапослено лице може да региструје и отпочне обављање регистроване делатности након подношења захтева, а најкасније до датума потписивања уговора. Регистрација и отпочињање обављања регистроване делатности пре донете одлуке о додели субвенције за самозапошљавање, не ствара обавезу на страни Националне службе да ће субвенција бити одобрена.

Одлуку о одобравању субвенције за самозапошљавање доноси директор филијале Националне службе по овлашћењу директора Националне службе или други запослени којег овласти директор Националне службе уз предходно прибављено мишљење од стране Локалног савета за запошљавање Општине Ариље.

Списак одобрених субвенција за самозапошљавање објављује се на огласној табли надлежне филијале.

 

БОДОВНА ЛИСТА - СУБВЕНЦИЈА ЗА САМОЗАПОШЉАВАЊЕ

Критеријуми

Број бодова

1. Развијеност јединице локалне самоуправе на чијој територији подносилац захтева планира обављање делатности*

Четврта група јединица локалне самоуправе и девастирана подручја

10

Трећа група јединица локалне самоуправе

5

Прва и друга група јединица локалне самоуправе

0

2. Планирана врста делатности

Производња и производно занатство, здравствене и интелектуалне услуге

15

Услужно занатство и остале услужне делатности и грађевинарство

8

Хотели, ресторани и остале угоститељске услуге

6

Остало

0

3. Категорија лица

Категорије теже запошљивих лица **

до 35

Остала лица

0

4. Потребни ресурси за отпочињање обављања сопственог посла

Пословни простор

Пословни простор у власништву /

Није потребан пословни простор за обављање делатности***

5

Опрема

Вредност опреме у власништву најмање у висини субвенције

10

Вредност опреме у власништву износи од 75% до 99,99% од висине субвенције

5

МАКСИМАЛАН БРОЈ БОДОВА

75

 

*Критеријум „Развијеност јединице локалне самоуправе на чијој територији подносилац захтева планира обављање делатности се утврђује уредбом Владе Републике Србије која важи у тренутку објаве Јавног позива.

**Критеријум „Категорије теже запошљивих лица“ се утврђује на основу Националног акционог плана запошљавања за 2018. годину (Сл. гласник РС“, број 120/17). Припадност категорији теже запошљивих лица се утврђује на основу података из евиденције Националне службе и достављених доказа. Приликом бодовања категорија теже запошљивих лица додељују се за сваку категорију 3 бода, односно 5 бодова за приоритетне категорије, а то су: млади до 30 година старости, вишкови запослених, Роми, особе са инвалидитетом и жене.

***Делатности за које није потребан пословни простор су дефинисане Правилником о одређивању делатности за чије обављање није потребан посебан простор („Сл. гласник РС“, број 9/96).

Уколико постоји већи број захтева са истим бројем бодова, предност ће се дати захтевима који имају више бодова по појединачним критеријумима, и то следећим редоследом: категорија лица, планирана врста делатности и потребни ресурси за отпочињање обављања делатности. Уколико постоји већи број захтева са истим бројем бодова по појединачним критеријумима, одлучиваће се по редоследу подношења захтева.

В ЗАКЉУЧИВАЊЕ УГОВОРА

Директор филијале Националне службе по овлашћењу директора Националне службе или други запослени којег овласти директор Националне службе, Председник Општине Ариље и подносилац захтева у року од 45 дана од дана доношења одлуке закључују уговор којим се уређују међусобна права и обавезе и на основу кога се врши исплата средстава. Изузетно, уколико од датума доношења одлуке до краја календарске године има мање од 45 дана, уговор се закључује до краја те календарске године.

Документација за закључивање уговора:

- фотокопија решења надлежног органа о упису у регистар, уколико није регистрован у АПР,

- фотокопија потврде о извршеној регистрацији код Пореске управе (образац РЕГ),

- фотокопија картона депонованих потписа код пословне банке,

- фотокопија/очитана лична карта подносиоца захтева,

- средства обезбеђења испуњења уговорних обавеза,

- фотокопија/очитана лична карта жиранта и

- други докази у зависности од статуса жиранта.

Лице је у обавези да региструје делатност у складу са поднетим захтевом са бизнис планом. Уговор се закључује након извршене провере достављене документације за закључивање уговора.

Средства обезбеђења испуњења уговорних обавеза

Приликом закључивања уговора лице је дужно да као средство обезбеђења испуњења уговорних обавеза достави две истоветне бланко трасиране менице корисника средстава са два жиранта и меничним овлашћењима.

Жирант може бити свако пословно способно физичко лице које има редовна месечна примања на име зараде или пензије, као и физичко лице које самостално обавља своју делатност (предузетник), односно лице које самостално обавља делатност у складу са посебним законом (нпр. адвокат, нотар, јавни извршитељ и сл.).

ВИ ОБАВЕЗЕ ИЗ УГОВОРА

Корисник субвенције дужан је да:

- обавља делатност за коју му је одобрена субвенција у складу са поднетим захтевом са бизнис планом и измирује обавезе по основу доприноса за обавезно социјално осигурање најмање 12 месеци, почев од дана отпочињања обављања делатности;

- омогући праћење реализације и достави доказе о реализацији уговорне обавезе Националној служби и

- обавести Националну службу о свим променама које су од значаја за реализацију уговора, у року од 8 дана од дана настанка промене.

У случају неиспуњења или делимичног испуњења обавеза из уговора, корисник субвенције је у обавези да врати цео или сразмерни износ исплаћених средстава увећан за законску затезну камату.

ВИИ ОСТАЛЕ ИНФОРМАЦИЈЕ

Информације о програму, делатностима које не могу бити субвенционисане могу се добити у филијали Ужице-испостава Ариље, преко Позивног центра Националне службе, телефон: 0800-300-301 или на сајту www.nsz.gov.rs.

Јавни позив је отворен од дана објављивања на сајту Националне службе и Општине Ариље, а последњи рок за подношење захтева са бизнис планом је 16.07.2018. године.

 

 

 

 
Дом Здравља Ариље Штампа Ел. пошта
Чланак написао: Бошко Петровић ,  среда, 23 мај 2018 22:24

Поводом 31.маја -Светског дана без дувана , Дом здравља Ариље организује акцију превентивних прегледа у просторијама Црвеног крста у Ариљу.
Превентивни прегледи обухватају мерење шећера у крви, мерење крвног притиска и преглед лекара .
Акција је планирана за:
Четвртак- 31. Мај 2018.године у времену 10-13 часова у просторијама Црвеног Крста Ариље.

 
Дани општине Ариље 2018 Штампа Ел. пошта
Чланак написао: Бошко Петровић ,  четвртак, 17 мај 2018 20:10

 

Општина Ариље има част да Вас позове на Дане општине Ариље који ће се одржати од 22. до 28. маја 2018. године.

 
Јавни Позив за прикупљање понуда за издавање у закуп пословног простора Штампа Ел. пошта
Чланак написао: Бошко Петровић ,  четвртак, 17 мај 2018 00:43

Општина Ариље, на основу Одлуке Општинског већа број 361-6/2018 од 17.04.2018. године  ОГЛАШАВА

ОГЛАШАВА

ЈАВНИ ПОЗИВ

ЗА ПРИКУПЉАЊЕ ПОНУДА ЗА ИЗДАВАЊЕ  У ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА

 

Издаје  се у закуп на одређено време од 3 године  пословни простор у улици Светог Ахилија  бр.55, пословни објекат , који се користи као објекат финансисјких услуга ,површине 204 м2, а  који се састоји од пет  просторија површине 11,86 м2; 107,23 м2 и 23,27 м2., 22,90 и 4,56 , као и других канцеларија укупне површине 41,21м2 у својини Републике Србије а имаоца права на објекту Општине Ариље . Објекат се налази на кат парцели 162/11 КО Ариље, поседовни лист број 211 КО Ариље .


Пословни простор се може користити за обављање пословне и услужне делатности .


Почетна цена закупа  износи   10 (десет)  еура по метру квадратном месечно.


Рок за подношење понуда је   10 (десет) дана од дана објављивања позива за прикупљање писмених понуда.


Најповољнији понуђач је лице које понуди највиши износ накнаде за закуп пословног простора.


Право на учешће на конкурсу имају сва правна и физичка лица која благовремено поднесу понуду.

 

Понуда мора да садржи:

  1. понуђену цену изражену у ЕУР/м2
  2. назначење делатности коју би закупац обављао у простору

Понуда се доставља у року од 10 дана од дана објављивања на адресу: Општина Ариље, Ул. светог Ахилија 53,  са назнаком „ПОНУДА-ЗАКУП ПОСЛОВНОГ ПРОСТОРА - НЕ ОТВАРАЈ“
Непотпуне и неблаговремене понуде неће се разматрати.

  • Датум објављивања :18.05.2018.
  • Рок за достављање: 28.05.2018.
  • Отварање понуда: 29.05.2018 12,00 часова.

Контакт особа:

Весна Давидовић, дипл. правник, 031/ 315 – 0122

канцеларија број 10 Општинске управе општине Ариље

 

Преузми

 

КОМИСИЈА ЗА СПРОВОЂЕЊЕ ПОСТУПКА

 

 
РАНИ ЈАВНИ УВИД ЗА ИЗРАДУ ПЛАНА ДЕТАЉНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ ЗА УЛИЦУ ВУКА КАРАЏИЋА У АРИЉУ Штампа Ел. пошта
Чланак написао: Бошко Петровић ,  уторак, 08 мај 2018 23:26

Општинска управа општине Ариље на основу члана 45а. Закона о планирању и изградњи (''Службени гласник РС'', број 72/09, 81/09 – исправка, 64/10 - одлука УС, 24/11, 121/12, 42/13 – одлука УС, 50/13 –одлука УС, 98/13 – одлука УС, 132/14 и 145/14) и 36.-41. члана Правилника о садржини, начину и поступку израде докумената просторног и урбанистичког планирања („Службени гласник РС“ број 64 од 20.јула 2015), оглашава


РАНИ ЈАВНИ УВИД У РАДНИ МАТЕРИЈАЛ ЗА ИЗРАДУ ПЛАНА ДЕТАЉНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ
ЗА УЛИЦУ ВУКА КАРАЏИЋА У АРИЉУ


Рани јавни увид обавиће се у трајању од 15 дана, од 17.05.2018. године а закључно са 31.05.2018. године, у просторијама Услужног центра Оштине Ариље и то радним данима од 07,00 до 15,00 часпва.
Заинтересованим физичким и правним лицима која врше увид у изложени материјал Одељење за урбанизам, изградњу и инспекцијске послове пружиће потребне информације и стручну помоћ (Канцеларија бр.11).
Рани јавни увид се организује у циљу упознавања јавности са општим циљевима и сврхом израде плана, могућим решењима за развој просторне целине, очекиваним ефектима планирања и др.
Позивају се органи, организације и јавна предузећа који су овлашћени да утврђују услове за заштиту и уређење простора за изградњу објеката, да дају мишљење у погледу услова и неопходног обима и степена процене утицаја на животну средину.
Примедбе и сугестије на радни материјал у току раног јавног увида могу се у писаној форми предати на писарницу Оштине Ариље или поштом на Општинска управа општине Ариље, Светог Ахилија 53, 31230 Ариље а  закључно са 31.05.2018. године.

  1. Текст - Рани јавни увид
  2. катастарски план са границом
  3. извод из ПГР Намена поврсина
  4. извод из ПГР Инфраструктура - 1
  5. извод из ПГР Инфраструктура - 2
  6. постојећа намена
  7. планирана намена

 

 

 
Пројекат ОПИС - Резултати јавног позива, друга фаза Штампа Ел. пошта
Чланак написао: Бошко Петровић ,  понедељак, 30 април 2018 23:25

Резултати јавног позива

 

 

Комисија за избор корисника подршке за запошљавање у области одрживе пољопривреде, у оквиру пројекта „Одржива пољопривреда, одржива инклузија, одрживо село“ који финансира ГИЗ, у оквиру програма „Иницијатива за инклузију“, објављује Листу реда првенства и Одлуку о избору корисника подршку у другој фази.

Преузмите:

 

  1. Листа реда првенства
  2. Одлука о избору корисника подршке

 

 
КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА ЗА НАБАВКУ НОВЕ ПОЉОПРИВРЕДНЕ ОПРЕМЕ И МЕХАНИЗАЦИЈЕ И СТОЧНОГ ФОНДА У 2018. ГОДИНИ Штампа Ел. пошта
Чланак написао: Бошко Петровић ,  понедељак, 23 април 2018 21:55

Конкурси за доделу бесповратних подстицајних средстава намењених пољопривреди

На основу члана 44. Закона о локалној самоуправи (Службени гласник Републике Србије број 129/17, 83/2014), члана 13. Закона о подстицајима у пољопривреди и руралном развоју (Службени гласник Републике Србије број 10/13, 142/14 и 103/15), члана 54. Статута општине Ариље (Службени гласник општине Ариље, број 6/08, 6/10 и 5/14) и Програма мера подршке за спровођење пољопривредне политике и политике руралног развоја општине Ариље за 2018. годину 01 број 320-7/18, од 17.04.2018, Председник Општине Ариље расписује следеће конкурсе:

КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА ЗА НАБАВКУ НОВЕ ПОЉОПРИВРЕДНЕ ОПРЕМЕ И МЕХАНИЗАЦИЈЕ И СТОЧНОГ ФОНДА У 2018. ГОДИНИ

КОНКУРС ЗА ДОДЕЛУ ПОДСТИЦАЈНИХ СРЕДСТАВА ЗА ОРГАНСКУ ПРОИЗВОДЊУ У 2018. ГОДИНИ

 

Преузмите:

Јавни конкурс – опрема, механизација и сточни фонд

Захтев и пратећа изјава - опрема, механизација и сточни фонд

Јавни конкурс – органска производња

Захтев - органска производња

 

 

 
Дан планете 2018. Штампа Ел. пошта
Чланак написао: Бошко Петровић ,  понедељак, 23 април 2018 00:29

 

У Ариљу се ове године обележио Дан планете.
У понедељак, 23.04.2018.год.,организована је  мала радионица у сали СО Ариље на којој је предавач била Марија Цветић,мастер екологије,начелник Одељења за урбанизам,изградњу и инспекцијске послове ОУ, а радионици су присуствовали предшколци Дечијег вртића.
Презентована им је кроз слике лепа прича о томе шта треба а шта не треба радити за  нашеу планету.Деца су активно учествовала,постављала питања,а на крају су показали да су научили како треба одвојено сакупљати отпад.За свој труд, награђени су слаткишима.


Бјекић Радосава
Инспектор за заштиту животне средине

 
Јавни конкурс за доделу средстава из буџета Општине Ариље за програме од јавног интерса које реализују удружења у 2018. години Штампа Ел. пошта
Чланак написао: Бошко Петровић ,  недеља, 22 април 2018 23:52

 

Јавни конкурс за доделу средстава из буџета Општине Ариље за програме од јавног интерса које реализују удружења у 2018 години

На основу члана 44. Закона о локалној самоуправи (Службени гласник Републике Србије број 129/17, 83/2014), члана 54. Статута општине Ариље (Службени гласник општине Ариље, број 6/08, 6/10 и 5/14), Одлуке о буџету Општине Ариље за 2017. годину (Службени гласник општине Ариље, број 16/16), члана 8. Одлуке о начину и поступку доделе средстава из буџета општине Ариље за програме од јавног интерса које реализују удружења (“Сл. гласник општине Ариље”, број 7/17) и Решења о утврђивању приоритета за које се расписује јавни конкурс за финансирање програма од јавног интереса које реализују удружења (“Сл. гласник општине Ариље”, број 9/18), Председник Општине Ариље расписује Јавни конкурс за доделу средстава из буџета Општине Ариље за програме од јавног интерса које реализују удружења у 2018 години.

Рок за предају пријава је 11.05.2018. године, до 15 сати.

ПРЕУЗМИТЕ:

Текст јавног конкурса

Образац пријаве програма

Листа оцењивања

Листа рангирања

Одлука о дедели средстава


 
Пројекат објекта котларнице на биомасу Штампа Ел. пошта
Чланак написао: Бошко Петровић ,  четвртак, 19 април 2018 20:02

Република Србија
Општина Ариље
Општинска управа
Одељење за урбанизам, изградњу и инспекцијске послове
ИВ03број 501-13/2018.
Датум: 18.04.2018.год.

Ариље






На основу чл. 10. став 7. а у вези са чл. 29. Закона о процени утицаја на животну средину(“Сл. гласник Р.Србије” број 135/04,36/09)Општинска управа општине Ариље  даје следеће




О Б А В Е Ш Т Е Њ Е



Обавештава се јавност и заинтересовани органи и организације да је за пројекат објекта котларнице на биомасу,снаге 3МW,чија се реализација планира на катастарској парцели број 244/5КОАриље,носиоца пројектаЗдравствени центар Ужице,Милоша Обреновића бр.17,Ужице донето решење ИВ03број 501-13/2018 од 12.04.2018.год.


Није потребна процена утицаја на животну средину


Заинтересована јавност може да изврши увид у донето решење сваког радног дана од 07-15 часова у Општинској управи општине Ариље, канцеларија број 3. и да достави своје мишљење у року од 10 дана од дана објављивања овог обавештења у писаној форми у периоду од 20 .04.-30.04.2018.год.

Жалба на донето решење се изјављује Министарству заштите животне средине преко првостепеног органа.





Начелник ОУ:

Петровић Горица

 
<< Почетак < Претходна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следећа > Крај >>
Страна 3 од 103
Општина Ариље.  © 2005 - 2018