Општина Ариље - Најновије вести

Општина Ариље - Најновије вести Општина Ариље - Најновије вести
  • Повећајте величину слова
  • Нормална величина слова
  • Смањите величину слова
Добро дошли, гост
Корисничко име Лозинка: Запамти ме

ТЕМА: Архитектура, урбанизам и уређење Ариља

24 мај 2017 12:21 Одг: Архитектура, урбанизам и уређење Ариља #8965

Овде желим да напишем нешто о чему већина ариљаца нема појма да се десило јер нас нико о томе није обавестио. Тј. јесте само Инсајдер у завијеној форми:

ариље.орг.рс/форум/Актуелности/8958-АГЕНЦИЈА-XX.хтмл

Писао сам раније о покушају продаје Јавног комуналног предузећа ''Зелен'':

ариље.орг.рс/форум/Актуелности/4673-%Ц4...10&старт=50#7593

У међувремену се одустало од те продаје, али је у току ''продаја'' на мала врата, тј. преузимање функција ЈКП ''Зелен'' од стране приватника. Преузима се функција по функција, прво прање улица, па одржавање зелених површина, да би се на крају ЈКП ''Зелен'' и угасило јер све функције би одрађивала/е приватна/е фирма/е, укључујући и дистрибуцију воде, од Фабрике воде до приватних кућа, као и одвожење смећа. Наравно, цена тих услуга би се временом повећала јер је то интерес сваког приватника. На два расписана тендера победио је један исти приватни предузетник из Ариља. Испоставило се да постоје одређене неправилности које указују на фаворизовање тог предузетника, али то остављам опозицији Ариља, као и директору ЈКП ''Зелен'' који, ако га то уопште и интересује, лако може да те неправилности окрене у корист ЈКП ''Зелен''.

Свакако не бих волео да се у Ариљу догоди боливијски сценарио, зато ово и пишем. А не би ме чудило да се догоди како ствари стоје и шта се све догађа.

Општинска управа општине Ариље 14.2.2017.г. објавила је позив за подношење понуда за јавну набавку услуга хигијенизације градских улица - у преводу расписала је тендер за чишћење градских улица које је до тада чистило ЈКП ''Зелен''. Конкурисала су две понуђача - ЈКП ''Зелен'' и једна приватна предузетничка радња (предузетник) из Ариља основана 2.2.2016. Тендер је добила приватна предузетничка радња из Ариља.

Општинска управа општине Ариље 2.3.2017.г. објавила је позив за подношење понуда за јавну набавку услуга за одржавање јавних зелених површина - у преводу расписала је тендер за одржавање зелених површина које је до тада одржавало ЈКП ''Зелен''. Конкурисала су три понуђача - ЈКП ''Зелен'', предузеће из Крагујевца и поново иста приватна предузетничка радња из Ариља основана 2.2.2016. Тендер је поново добила приватна предузетничка радња из Ариља.

Овде је документација, потражите по насловима:

ЈНМВ - УСЛУГЕ ОДРЖАВАЊА ЈАВНИХ ЗЕЛЕНИХ ПОВРШИНА
ЈНМВ - УСЛУГА ХГИЈЕНИЗАЦИЈЕ ГРАДСКИХ УЛИЦА

ариље.орг.рс/цомпонент/цонтент/артицле/1553.хтмл
www.facebook.com/group.php?gid=131362232261

Примедбе на План детаљне регулације ''Градски трг'' у Ариљу, новембар 2010. :
www.arilje.org.rs/component/kunena/Uredj...10&старт=30#1987
Последња измена: 24 мај 2017 12:23 Написао: Иван Трошки Дамљановић.

07 мар 2018 16:05 Одг: Архитектура, урбанизам и уређење Ариља #9009

Овај форум је замро јер пола функција на њему не ради.

Да видимо шта је овде пропуштено.

19. априла 2017.г. у 12:00 ч био је јавни увид за постављање додатних базних станица на Ситарином димњаку.

Питао сам електротехничара који је радио студију зашто базне станице не поставе на једно од околних брда, каже онда не би сви подруми у Ариљу имали сигнала, а циљ мобилних оператера је да и сваки подрум буде под сигналом.

Да ли ће јачина сигнала тих базних станица проузроковати и више канцера то их не занима, јер не плаћају одштету болеснима (ја додајем).

ариље.орг.рс/актуелности/вести/1564-оба...јавној-расправи.хтмл


Тог 19. априла сам дошао кући и чух да се Гвозден полио бензином и запалио, људи га једва спасили.

Отишао сам на лице места да видим шта је то и помогнем ако могу, срећом Гвозден се није спаљивао, то је био чаршијски неистинит трач.

Тада су ми Гвозден и Стојанка испричали причу о тешкој неправди, која није усамљени случај у граду и околини, а коју можете чути на следећим клиповима:

19.04.2017. - Стојанка Вукотић и Гвозден Лазовић из Ариља - цензурисано



21.04.2017. - Друга рунда у Ариљу - извршитељи и милиција против једне породице



23.04.2017. - Гвозден Лазовић - Ариље



21.09.2017. - Ариље - Изјаве Љубише Милинковића, Гвоздена, Драгана и Стојанке






31. јула 2017.г. Општина позвала грађане да доставе предлоге за називе улица:

ариље.орг.рс/актуелности/вести/1598-поз...у-оптини-ариље.хтмл



У августу 2017. г. Општина питала грађане треба ли да се ради Студија о процени утицаја на животну средину Ситарине ливнице обојених метала:

ариље.орг.рс/актуелности/вести/1604-зах...у-фасиладариље.хтмл




А сад је дошао на ред аутопут.

имгбоx.цом/А7qПxВрХ



ариље.орг.рс/актуелности/вести/1644-ран...мауто-пут-е-763.хтмл

Појас аутопута је широк 70 м и он се откупљује. Заштитни појас је широк по 75 м и у њему куће остају, а могу да се реконструишу само уз ригорозне еколошке студије утицаја, а све плаћа власник куће.

По томе постојеће куће у заштитном појасу неће откупљивати, па ће многима куће бити на 15 м од аутопута.

Кад смо код екологије и свих закона који се помињу у овом просторном плану, да је све испоштовано не би аутопут овуда ни прошао.

''Ауто-путска деоница са наплатом путарине је препрека развоју насеља, те по правилу, у складу са могућностима, треба да је удаљена најмање 3-5 км од граница будуће урбанизације'' - страна 13. - а нама умећу аутопут кроз 11 насељених месних заједница, само 400 м од центра града, чији појас контролисане градње од 390 м са обе стране досеже до самог центра града (граница детаљне регулације).

Ово је скандал, исти онакав попут Брана на Рзаву. Неко је купио земљу, и сада хоће да аутопут прође баш преко ње, а онда ће правити проблематичне зграде у центру града (чаршији) за људе чије куће је срушио аутопут.

Аутопут пролази и уништава 11 месних заједница у Ариљу: Ариље, Богојевићи, Вигоште, Вирово, Грдовићи, Драгојевац, Латвица, Миросаљци, Ступчевићи, Трешњевица, Церова.

Дужина аутопута кроз општину Ариље износи 15,46 км, ширина од 700 до 780 м = од 1082,2 хектара до 1205, 88 хектара и иде баш преко најквалитетнијих малињака поред Моравице.

Ариље сада има 1226 хектара под малином, значи отима се скоро читав род малине, кад не би постојале куће. Где је ту интерес Ариља. Нема га нигде.

У План генералне регулације Ариља не постоји аутопут кроз Церову, речено је да је аутопут померен на брдо. Сада се аутопут поново спустио у Церову поред Моравице. Није поштована одлука о измештању аутопута, као ни ПГР Ариља.

Није наведен локалитет Градина у општини Ариље као неолитско налазиште (испод цркве на Градини коју буше тунелом што је светогрђе и реакција Цркве мора да уследи).

''У погледу квалитета ваздуха нису забележена прекорачења граничне вредности емисије тј. ваздух је задовољавајућег квалитета'' - страна 7 - ваздух је изразито загађен сада, пре аутопута, а кад дође аутопут има да сви поцркамо - Ариље већ сада води по канцерима.

Ширина коловоза аутопута = 29,0 м (минимум 26,0 м)

Из Просторног плана аутопута:

''1) Појас ауто-пута (ауто-путно земљиште) – чини земљиште потребно за изградњу ауто-пута, петљи, денивелисаних укрштања и пратећих садржаја. Појас ауто-пута се утврђује као земљиште јавне намене и има ширину од 70 м до 150 м, у зависности од конфигурације терена и услова за изградњу објеката ауто-пута. Граница појаса аутопута јесте уједно и регулациона линија;
2) Заштитни појас – чини земљиште за које се одређује строго контролисани режим коришћења (обострано) у циљу заштите функције ауто-пута. Заштитни појас се утврђује као земљиште остале намене и има ширину од 75 м од границе појаса аутопута. У зонама петљи, пратећих садржаја и појединих објеката ауто-пута заштитни појас се може сужавати и до ширине од око 40 м. Граница заштитног појаса јестеуједно и граница детаљне регулације;
3) Појас контролисане изградње – чини земљиште у режиму контролисане градње и заштите животне средине (обострано). Појас контролисане изградње се утврђује као земљиште остале намене и има ширину од 200 м до 240 м од границе заштитног појаса.
У грађевинском подручју насеља, нарочито Ариља и Ивањице, због веће континуалне изграђености у простору, коридор ауто-пута се може смањити тако да има ширину од око 460 м, односно може се једнострано или обострано сужавати на начин да не обухвата појас контролисане изградње.
Ширина појаса заштите осталих инфраструктурних система биће сагледана Просторног плана, а коначно утврђена одговарајућим урбанистичким планом или Изменама и допунама овог Просторног плана, у складу са техничком документацијом.
У коридору ауто-пута по питању дефинисаних појаса заштите могућа су специфична одступања у зависности од карактеристика објеката ауто-пута, и то на пример: на тунелским деловима деоница појаса ауто-пута се прекида, док заштитни појас има ширину од око 130 м; на мостовским конструкцијама као деловима деоница појас ауто-пута се сужава на ширину од око 40 м.
Појаси заштите и режими коришћења и уређења коридора ауто-пута утврдиће се Просторним планом на основу члана 28., 29. и 30. Закона о јавним путевима.



Просторним планом ће се успоставити следећи основни режими коришћења и уређења простора у коридору ауто-пута, и то за:
1) Појас ауто-пута - успоставља се режим забране изградње свих објеката који нису у функцији изградње трасе и објеката ауто-пута, петљи, денивелисаних укрштања и пратећих садржаја ауто-пута;
2) Заштитни појас - успоставља се режим строго контролисаног коришћења простора, којим се:
– забрањује отварање рудника, каменолома и депонија комуналног и другог отпада;
– дозвољава изградња, односно постављање водовода, канализације и других објеката техничке инфраструктуре по претходно прибављеним условима и сагласности од стране предузећа надлежног за реализацију и газдовање аутопутем;
– не дозвољава се изградња нових објеката, изузев објеката коју су у функцији ауто-пута, а простор се може користити као шумско и пољопривредно земљиште; и
– на грађевинском, шумском и пољопривредном земљишту дозвољава се реконструкција и санација постојећих објеката, без могућности промене габарита и волумена, уколико не угрожавају функцију ауто-пута и уколико техничким решењима може да се обезбедити адекватна заштита од негативних утицаја ауто-пута (од буке, вибрација и аерозагађења), а по претходно прибављеним условима од стране предузећа надлежног за реализацију и газдовање ауто-путем;
– за све постојеће стамбене објекте, обавезна је адекватна заштита од негативних утицаја ауто-пута (од буке, вибрација и аерозагађења).
3) Појас контролисане изградње - успоставља се режим контролисаног коришћења простора, којим се:
– не дозвољава изградња следећих објеката: депонија комуналног и другог отпада, рудника, каменолома, кречана, циглана, сточних пијаца, кванташких пијаца и других објекати за која се ограничења утврде у складу са посебним прописима;
– дозвољава развој постојећих и нових активности које нису у колизији са функционалним и техничким захтевима постојећих и планираних саобраћајних и техничких инфраструктурних система од националног и регионалног значаја;
– за проширење и реконструкцију постојећих и изградњу планираних производних, складишних, дистрибутивних, услужно-трговинских и других капацитета утврђује обавеза израде процене утицаја на животну средину, којом ће се, поред прописаног садржаја, обухватити и утицаји тих објеката на и од ауто-пута, с тим да трошкове спровођења свих мера заштите животне средине сносе инвеститори
тих објеката;
– приоритет у коришћењу простора обухваћених делова постојећих и планира-них индустријских зона даје складишним капацитетима, логистичким центрима, комерцијално-прометним и саобраћајним услугама, регионалним трговинским центрима и сличним садржајима''.
www.facebook.com/group.php?gid=131362232261

Примедбе на План детаљне регулације ''Градски трг'' у Ариљу, новембар 2010. :
www.arilje.org.rs/component/kunena/Uredj...10&старт=30#1987
Последња измена: 07 мар 2018 16:11 Написао: Иван Трошки Дамљановић.

10 јан 2019 09:35 Одг: Архитектура, урбанизам и уређење Ариља #9038

У току је рани јавни увид измене и допуне Плана генералне регулације Ариља.

''За измене и допуне Плана генералне регулације Ариље („Службени гласник Општине Ариље“, бр.1/17) пристигле су 37 иницијатива упућених од стране:

1. Дејан Раковић, од 11.12.2018. године;
2. Дана Тодоровић, бр. ИВ 03 350-2 од 08.01.2018. године;
3. Весна Јанковић, село Боготевићи, бр. ИВ 350-108/16 од 02.11.2017. године;
4. Весна Џелебџић, МЗ Вигоште, бр. 01 350-41/17 од 17.03.2017. године;
5. Стефан Д.о.о. Ариље, пут 22. Августа б.б, бр. ИВ 03 350-108/16 од 14.11.2017. године;
6. Дарко Тешовић, бр. ИВ 03 350-10/18 од 31.01.2018. године;
7. Светлана Сокић, ул. Милоша Глишића Ариље, бр. ИВ 03 350-178/17 од 25.12.2017. године;
8. Саша Николић, бр. ИВ 03 350-10/18 од 19.04.2018. године;
9. Даница и Алекса Обрадовић, бр. ИВ 03 350-10/18 од 09.10.2018.године;
10. Привредно друштво Солитон, бр. ИВ 03 350-108/16 од 02.11.2017. године;
11. Мирослав Миливојевић, бр. ИВ 03 350-10/18 од 08.11.2018 од 08.11.2018. године;
12. Славомир Марковић, бр. ИВ 03 350-10/18 од 21.09.2018. године;
13. Саша Николић, село Вигоште, бр. ИВ 03 350-10/18 од 02.11.2018. године;
14. Немања Пећинар, ул. Мали Остреш бр. 28, бр. ИВ 03 350-10 2 од 29.01.2018. године;
15. Горан Милошевић, ул. Војводе Степе бр.19, бр. ИВ 03 350-108/16 32 од 08.09.2017. године;
16. Милутин Милошевић, село Вигоште бб, бр. ИВ 03 350-10/18 од 12.04.2018.године;
17. Наташа Миловановић, бр. ИВ 03 350-10/18 од 29.03.2018. године;
18. Милош Недељковић, ул. Солунских ратника бр. 7, бр. 01 350-40/17 3 од 16.03.2017. год.;
19. Милош Луковић, бр. ИВ 03 350-10/18 од 05.07.2018. године;
20. Трговинско занатска радња Кеопс, ул. Виктора Зевника бр. 3, бр. ИВ 03 350-10/18 1, од
06.09.2018. године;
21. Горан Милошевић, ул. Вијводе Степе бр.19, бр. ИВ 03 350-108/16 1, од 04.10.2017. године;
22. „Исак“ д.о.о. из Церове и „Митекс“ из Ступчевића, бр. ИВ 03 350-10/18 од 09.05.2018. год.;
23. „Дуал воће“ д.о.о. Ариље, бр. ИВ 03 350-10/18 од 19.02.2018. године;
24. Десимир Божовић, Церова бб, бр. ИВ 03 350-10/18 од 14.03.2018. године;
25. Милош Брајковић, ул. Ћикалова бр.10, бр. ИВ 03 350-137 1 од 21.09.2017. године;
26. Иван Весовић, ул. Војводе Степе, од 05.09.2017. године;
27. Горан Бабић, трг Братства-Јединства бб, ИВ 03 350-10/18 2 од 29.01.2018. године;
28. Слободан Дакић, ул. Војводе Степе бр.38, од 05.09.2017. године;
29. Митар Перичић, ул. Војводе Степе бр. 9, од 05.09.2017. године;
30. Радован Милинковић, ул. Војводе Степе бр. 17, од 05.09.2017. године;
31. Милош Ђокић, ул. Војводе Степе бб, од 05.09.2017. године;
32. Драгош Луковић, ул. Војводе Степе бр. 36, од 05.09.2017. године;
33. Љубиша, ул. Војводе Степе бр. 40, од 05.09.2017. године;
34. Душан, ул Војводе Степе, од 05.09.2017. године;
35. ЉубинкоЂунишијевић, ул. Моравичка бр.2, од 05.09.2017. године;
36. Миланко Драгићевић, ул. Војводе Степе бр. 28, од 05.09.2017. године;
37. Аница Милекић, ул. Војводе Степе, од 05.09.2018. године''.

Грађани се позивају да дају своје примедбе и сугестије на примедбе и сугестије својих суграђана које су у овом раном јавном увиду изложене као измене и допуне, али није јасно да ли грађани могу да дају примедбе и сугестије невезано за примедбе и сугестије (тј. измене и допуне) својих суграђана.

На приложеним картама парцеле уоквирене црвеном линијом и ишрафиране унутра црвеном или зеленом бојом су предмет измена - видети легенду карте у доњем десном углу. Плави број парцеле односи се на горњи списак иницијатива суграђана.

У суштини, део грађана којима нису уважили примедбу на званичном јавном увиду за овај План генералне регулације, сада покушава да оствари свој интерес кроз ове измене. Али за ову фору не знају сви грађани.

Где је она петиција коју је потписало преко 400 Цероваца који желе да се Церова изузме из овог плана јер им новопланирани путеви, путићи и аутопутићи угрожавају право на живот?

Више стотина грађана који су уложили своје примедбе на маратонским регуларним јавним увидима за овај План генералне регулације, свакако нису одустали од својих примедби, него не знају да могу да их предају у периоду између два јавна увида.

Зашто штетне и канцерогене базне станице мобилне телефоније нису измештене на околна брда, најмање 500 метара од најближе куће?

Који је интерес града ако све зелене површине уз тротоаре претворимо у паркинге околних фабрика које немају своје паркинге? Да ли то градска управа продаје градске површине приватним фабрикама без знања грађана, док власници фабрика секу дрвећа у заштитним појасевима који штите грађане од фабричког дима, смрада и буке, суспендованих и респирабилних канцерогених честица?

Процедуре су збуњујуће, компликоване, строге, али само за обичне грађане, сиротињу. У суштини све може да се одради (гледамо то свакодневно и у Ариљу и у Београду), тако да су ови урбанистички планови само држање сиротиње да не угрози богате и моћне.

Везе ово нема са развојем града и перспективом за све грађане.


''РАНИ ЈАВНИ УВИД У РАДНИ МАТЕРИЈАЛ ЗА ИЗРАДУ ИЗМЕНЕ И ДОПУНЕ ПЛАНА ГЕНЕРАЛНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ АРИЉЕ

Рани јавни увид обавиће се у трајању од 15 дана, од 8.01.2019. године а закључно са 22.01.2019. године, у просторијама Услужног центра Оштине Ариље и то радним данима од 07,00 до 15,00 часова.

Заинтересованим физичким и правним лицима која врше увид у изложени материјал Одељење за инвестиције, јавне набавке и развојне пројекте (Канцеларија бр.9).

Рани јавни увид се организује у циљу упознавања јавности са општим циљевима и сврхом израде плана, могућим решењима за развој просторне целине, очекиваним ефектима планирања и др.

Позивају се органи, организације и јавна предузећа који су овлашћени да утврђују услове за заштиту и уређење простора за изградњу објеката, да дају мишљење у погледу услова и неопходног обима и степена процене утицаја на животну средину.

Примедбе и сугестије на радни материјал у току раног јавног увида могу се у писаној форми предати на писарницу Оштине Ариље или поштом на Општинска управа општине Ариље, Светог Ахилија 53, 31230 Ариље а закључно са 22.01.2019. године''.

ариље.орг.рс/индеx.пхп/актуелности/вест...ид-изнена-допуна-пгр
www.facebook.com/group.php?gid=131362232261

Примедбе на План детаљне регулације ''Градски трг'' у Ариљу, новембар 2010. :
www.arilje.org.rs/component/kunena/Uredj...10&старт=30#1987
Последња измена: 10 јан 2019 09:36 Написао: Иван Трошки Дамљановић.

22 феб 2019 08:24 Одг: Архитектура, урбанизам и уређење Ариља #9039

Крајње је време да Општина већ једном, за успешну дугогодишњу сарадњу одликује медаљом сараднике чији је последњи допринос Ариљу тотално бетонирање земљаних трибина у парку, градске и туристичке атракције, целом дужином и висином, а успут и сеча три бора код справа за вежбање! Цена права ситница, око 250 000 евра.

Бетонски зид који је направљен на врху, заклања поглед гледалаца, тако да човек који стоји у вип ложи у парку или пролази постојећом асфалтном стазом, не види од тог зида пола рукометног игралишта.

По граду је почело да се прича како намеравају да изграде локале на трибинама. Да бих сазнао да ли су приче истините, кад сам чуо да је главни пројекат урађен, отишао у Општину код начелнице, која ме је упутила у Одељење за инвестиције, јавне набавке и развнојне пројекте, где су ми показали пројекат трибина. Рекли су ми да није у плану изградња никаквих локала у парку, а локала нема ни у пројекту. Питао сам их због чека је толика висина горњег зида, нису знали да ми одговоре и дали су ми број мобилног телефона грађевинца који води те радове. Неколико пута сам покушао да се са њим нађем да ми то објасни, али нисам успео због његове заузетости.

Зашто се није расписао јавни конкурс за трибине, него је посао пројектовања поверен приватној фирми бивше раднице бивше Дирекције?

Питао сам Одељење за инвестиције и у вези главне улице. Дирекција за изградњу града Ариља урадила је идејни пројекат реконструкције главне улице Ариља (Светог Ахилија), по коме планирају да посеку двоструки дрворед који се сада налази у главној улици у дужини од 365 метара и да посаде нови, једноструки, дрворед по средини улице. Урађен је и главни пројекат инсталација. Одговорили су ми да треба да се уради нови пројекат реконструкције, па ће онај који га буде радио одлучити како ће реконструисати улицу и да ли ће сећи дрвеће. Питао сам ко ће радити тај пројекат, рекли су ми онај ко добије на тендеру, био он из Ариља или са стране. Рекао сам им да је неозбиљно да неко са стране одлучује како ће изгледати главна улица у Ариљу, и да ли ће се сећи дрвеће. Неозбиљно је и да се пројектни задатак реконструкције поверава у целости једној фирми уместо да тај пројектни задатак дефинишу грађани Ариља. Значи грађани Ариља треба да одлуче како желе да им изгледа главна улица, да ли желе да се посече дрвеће, а не о томе да одлучује неки пројектант који добије на тендеру. Општински радници треба да слушају грађане Ариља од којих добијају плату, тако да радници општине и општински пројектанти такође не смеју сами да одлучују да ли ће се сећи дрвеће, без да чују глас народа, а Ариљци су за то да се дрвеће не сече.

Зашто се не распише конкурс за пројекат реконструкције главне улице, са пројектним задатком који би дефинисали грађани Ариља, него се посао пројектовања додељује на тендеру по критеријуму вероватно јефтиноће или чега већ?
















www.facebook.com/group.php?gid=131362232261

Примедбе на План детаљне регулације ''Градски трг'' у Ариљу, новембар 2010. :
www.arilje.org.rs/component/kunena/Uredj...10&старт=30#1987
Последња измена: 22 феб 2019 09:07 Написао: Иван Трошки Дамљановић.

15 мар 2019 15:01 Одг: Архитектура, урбанизам и уређење Ариља #9040

Брана ''Градина'' на реци Моравици планира се око 1,5 километара узводно од бране ''Брусник'' која се планира испод брда Градина, а брана ''Миросаљци'' планира се 3,5 километара низводно од бране ''Брусник'', такође на Моравици у селу Миросаљци, тако да ће језеро у дужини од најмање 7 километара потпуно окружити брдо ''Градину'' на којој је црква Светог Илије - потапају се археолошка налазишта око Моравице (у Миросаљцима још постоје остаци средњовековног каменог водовода близу Моравице - археолози штите врх брда Градине, а неће да сиђу до Моравице и мало прочапркају оно што се потапа), ствара се магла која ће негативно утицати на безбедност саобраћаја на транзиту и, не дај Боже, будућем аутопуту, магла ће негативно утицати и на манастир Клисуру, уништава се река Моравица и пољопривредно земљиште које се потапа - све због користи два инвеститора.



имагес2.имгбоx.цом/80/85/еБ0qОУеГ_о.јпг

Рани јавни увид у радни материјал за израду Плана детаљне регулације за малу хидроелектрану "Градина" на реци Моравици, општина Ариље

''Рани јавни увид обавиће се у трајању од 15 дана, од 07.03.2019. године а закључно са 21.03.2019. године, у просторијама Услужног центра Оштине Ариље и то радним данима од 07,00 до 15,00 часова.
Заинтересованим физичким и правним лицима која врше увид у изложени материјал Одељење за урбанизам, изградњу и инспекцијске послове пружиће потребне информације и стручну помоћ (Канцеларија бр.11).
Рани јавни увид се организује у циљу упознавања јавности са општим циљевима и сврхом израде плана, могућим решењима за развој просторне целине, очекиваним ефектима планирања и др.
Позивају се органи, организације и јавна предузећа који су овлашћени да утврђују услове за заштиту и уређење простора за изградњу објеката, да дају мишљење у погледу услова и неопходног обима и степена процене утицаја на животну средину.
Примедбе и сугестије на радни материјал у току раног јавног увида могу се у писаној форми предати на писарницу Оштине Ариље или поштом на Општинска управа општине Ариље, Светог Ахилија 53, 31230 Ариље, а закључно са 21.03.2019. године''.

ариље.орг.рс/индеx.пхп/актуелности/вест...и-јавни-увид-градина


Рани јавни увид у радни материјал за израду Плана детаљне регулације за малу хидроелектрану "Миросаљци" на реци Моравици

''Рани јавни увид обавиће се у трајању од 15 дана, од 07.03.2019. године а закључно са 21.03.2019. године, у просторијама Услужног центра Оштине Ариље и то радним данима од 07,00 до 15,00 часова.
Заинтересованим физичким и правним лицима која врше увид у изложени материјал Одељење за урбанизам, изградњу и инспекцијске послове пружиће потребне информације и стручну помоћ (Канцеларија бр.11).
Рани јавни увид се организује у циљу упознавања јавности са општим циљевима и сврхом израде плана, могућим решењима за развој просторне целине, очекиваним ефектима планирања и др.
Позивају се органи, организације и јавна предузећа који су овлашћени да утврђују услове за заштиту и уређење простора за изградњу објеката, да дају мишљење у погледу услова и неопходног обима и степена процене утицаја на животну средину.
Примедбе и сугестије на радни материјал у току раног јавног увида могу се у писаној форми предати на писарницу Оштине Ариље или поштом на Општинска управа општине Ариље, Светог Ахилија 53, 31230 Ариље, а закључно са 21.03.2019. године''.

ариље.орг.рс/индеx.пхп/актуелности/вест...авни-увид-миросаљци
www.facebook.com/group.php?gid=131362232261

Примедбе на План детаљне регулације ''Градски трг'' у Ариљу, новембар 2010. :
www.arilje.org.rs/component/kunena/Uredj...10&старт=30#1987
Последња измена: 20 мар 2019 18:12 Написао: Иван Трошки Дамљановић.
Општина Ариље.  © 2005 - 2018